۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۸۳۷۶۹
در حالی که بازی‌های کشورهای اسلامی به پایان رسیده اما سه عضو کادر سرپرستی ایران همچنان در کشور ترکیه حضور دارند.
کد خبر: ۲۰۶۱۶

فلسفه دو روز حضور اضافه ۱۳۰ نفر از اعضای کاروان ایران در ترکیه چیست؟/ چرا سه عضو کادر سرپرستی بازنگشته‌اند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بازی‌های کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد در شهر قونیه ترکیه برگزار شد و کاروان ایران با ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز در رده سوم این بازی‌های قرار گرفت.

روز ۳۰ مرداد به جز کادر سرپرستی، تمامی ورزشکاران و خبرنگاران اعزامی از قونیه به تهران بازگشتند و قرار است اصغر رحیمی، عاطفه اسلامیان و محمدرضا دهخدا روز چهارشنبه ۲ شهریور راهی تهران شوند.

طبق قوانینی که همیشه وجود داشته و در المپیک توکیو و سایر رویداد‌های بزرگ هم اجرا شده، ورزشکاران یک روز و کادر سرپرستی سه روز بعد از مسابقات به کشور‌های خود باز می‌گردند. حال سؤال این است که روز پنجشنبه مسابقات تمام شده و چرا بیش از ۱۳۰ نفر از اعضای کاروان به جای اینکه روز جمعه به ایران بازگردند، تا روز یکشنبه در قونیه حضور داشتند؟ اگر مسیر پروازی مشکل وجود داشت، با پرواز چارتر می‌توانستیم این موضوع را حل کنیم و فلسفه دو روز اضافه مانده این جمعیت که هیچ کاری هم نداشتند چه بوده است؟

از روز پنجشنبه که مسابقات تمام شده و تا چهارشنبه ۲ شهریور قرار است سه نفر از اعضای کادر سرپرستی در قونیه حضور داشته باشند تا کار‌های مربوط به تسویه حساب کاروان ایران را انجام دهند. واقعاً این همه زمان برای این کار لازم است؟ هزینه اسکان و تغذیه این سه نفر هم چه در دهکده باشند و چه در هتلی مجزا باید پرداخت شود. برخی از اعضای کادرسرپرستی از ۵ مرداد در قونیه حضور دارند و قرار است ۲ شهریور به تهران بازگردند. نزدیک به یک ماه این افراد در ترکیه حضور دارند و با توجه به هزینه‌های بالایی که وجود دارد امیدواریم حضور آن‌ها دلیل و توجیه منطقی داشته باشد.

اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک که میهمان ثابت سفرهای کمیته در دوره ۴ ساله ریاست صالحی امیری هستند در دهکده حضور نداشتند و در هتلی مجزا در خارج از دهکده اسکان داده شده بودند و گفته شده هزینه بالایی هم در پی داشته است. بهتر است کمیته ملی المپیک شفاف سازی و اعلام کند که چقدر هزینه شده و حضور اعضای هیئت اجرایی در قونیه، چه دستاوردی به همراه داشته است.

برچسب ها: بازی‌های کشورهای اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار