۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
تعداد بازدید: ۹۰۹۴۴
تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۰۷۸۸

تداوم تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از سوی AFC

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تشکیل جلسه داد و از فدراسیون‌هایی که سیستم‌های صدور مجوز خود را با تغییرات اعمال شده در آیین‌نامه جدید صدور مجوز حرفه‌ای مورد تمجید قرار گرفتند.

سایت AFC در این باره نوشت: «چندین مورد از الزامات مجوزدهندگان در اجرای این سیستم بررسی شد. کارگروه فوق در همین راستا تصمیم گرفت تعلیق تحمیل شده بر اداره صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تاجیکستان را پس از اینکه بسیاری از نواقص اصلاح شد، برطرف کند. کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای AFC همچنین با حفظ تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران، تا زمان تصحیح همه نواقص موردنظر دبیرخانه کنفدراسیون موافقت کرد. همچنین با توجه به تأثیرات شیوع در بیشتر فدراسیون‌های آسیایی و تغییر تقویم مسابقات این قاره،‌ کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم گرفت که الزام باشگاه‌ها برای اخذ این مجوز برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، از سال ۲۰۲۴ به ۲۰۲۵ منتقل شود.»

پیش از این و در تاریخ ۱۸ اسفند، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون‌های فوتبال ایران و تاجیکستان از سوی AFC تعلیق شده بودند و این تعلیق تا زمان رفع کلیه ایراد‌ها برای ایران به قوت خود باقی است.

برچسب ها: کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC فدراسیون فوتبال کمیته صدور مجوز حرفه‌ای
ارسال نظر
آخرین اخبار