۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۱۲۹۱۳۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای گفت: آنچه که در حال حاضر برای ما ضرورت دارد توافق شده است. موضوعاتی قبل از برجام در بحث اف‌ای تی اف و تحریم سپاه از دولت قبل تا امروز مطرح شده که این موضوعات قابل مذاکره است.
کد خبر: ۲۰۸۰۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت و گویی اظهار کرد: برجام به دست آمده نسبت به تیم قبلی مذاکرات ضعیف‌تر نیست و البته قوی‌تر هم نیست.

وی افزود: ظریف سال‌ها مذاکره کرد و مذاکرات را به مرحله‌ای رساند که می‌توانست مثل همین توافق به سرانجام برساند و خیلی از مشکلات را حل کند.

حیدری بیان کرد: در جلسه‌ای که با شورای عالی امنیت ملی و وزارت امور خارجه داشتیم همه موارد مورد بررسی قرار گرفت. این توافق برد، برد است و خطوط قرمز نظام و ملاحظات جمهوری اسلامی در آن رعایت شده است. در واقع آنچه که در حال حاضر برای ما ضرورت دارد توافق شده است. موضوعاتی قبل از برجام در بحث اف‌ای تی اف و تحریم سپاه از دولت قبل تا امروز مطرح شده که این موضوعات قابل مذاکره است.

وی خاطرنشان ساخت: این مسائل چه در قالب برجام و چه خارج از برجام صحبت شده و البته نهاد‌های وابسته به مقام معظم رهبری نیز لغو تحریم شدند.

برچسب ها: مذاکرات هسته‌ای برجام مذاکرات لغو تحریم ها شهریار حیدری
ارسال نظر
آخرین اخبار