۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
تعداد بازدید: ۸۲۷۳۶
مهدی تاج در میان سه نامزد نهایی ریاست فدراسیون فوتبال نامزد ستاره‌دار است.
کد خبر: ۲۰۸۲۲

دست بسته کمیته بدوی فدراسیون فوتبال برای تأیید صلاحیت تاج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که فقط نامه تأیید صلاحیت دو کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به دست‌شان رسیده و منتظر مشخص شدن وضعیت نفر سوم هستند. نفر سوم مهدی تاج بوده که به دلیل پرونده‌های باز قضایی هنوز تأییدیه‌ای برای او نیامده و فشارهای رسانه‌ای همراه با شایعه پراکنی هم منجر به تأیید او نشد.

هرچند برخی با القای این موضوع که مهدی تاج رد صلاحیت نشده، سعی داشتند او را به انتخابات برسانند، اما از روز نخست صحبت از رد صلاحیت او یا کاندیدای دیگری نبود. بلکه صحبت از تأیید صلاحیت دو نامزد دیگر و به تأیید نرسیدن تاج بوده است. از همین‌رو نامه رسمی استعلام قضایی نامزدها اکنون به کمیته بدوی انتخابات رسیده و مهدی تاج نامزد ستاره‌دار در میان سه نامزد نهایی ریاست است. یعنی کمیته بدوی به دلیل پرونده‌های باز و استعلام قضایی تاج که منفی بوده، نمی‌تواند او را برای شرکت در انتخابات تأیید کند.

با نامه‌ای که به دست کمیته بدوی رسیده، در حقیقت صلاحیت میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به‌طور رسمی تأیید شده است و تماس‌های یک نامزد انتخابات و نایب رئیس پیشنهادی‌اش با دبیرکل فدراسیون و اعضای کمیته بدوی هم نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.

امروز قرار است اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده انتخابات ۸ شهریور به فیفا ارسال شود که اعضای کمیته بدوی با وجود تخلف در احراز شرایط تاج با وجود بند ۳ ماده ۳۳، این بار نمی‌توانند تخلف دیگری مرتکب شده و با وجود استعلام قضایی، تاج را تأیید کنند. چرا که نادیده گرفتن احکام و قوانین قضایی برای خود آنها نیز تبعات سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها: مهدی تاج انتخابات فدراسیون فوتبال کمیته بدوی فدراسیون فوتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار