۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۱۲۹۳۱۶
امیر مرادی گفت: دو و میدانی رشته اول المپیک است و برای مدال آوری مسئولان باید هزینه کنند.
کد خبر: ۲۱۳۱۴

دو و میدانی رشته اول المپیک است /مسئولان برای مدال آوری هزینه کنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، امیر مرادی ملی پوش دو و میدانی درباره عملکردش در مرحله دوم لیگ دو و میدانی اظهار کرد: عملکردم در لیگ دو و میدانی خیلی قابل قبول نبود، زیرا در ماده ۱۵۰۰ متر با بدشانسی دیسکالیفه شدم و در ماده ۸۰۰ متر هم آن چنان که باید شرایط خوب پیش نرفت. توقع‌ ام خیلی بیشتر از این بود، اما به هر جهت باید بگویم فعلأ تمریناتم سنگین است  و هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده‌ام. امیدوارم در مرحله سوم نتیجه بهتری بگیرم.

ملی‌پوش دو و میدانی ایران درباره هدف اصلی خود در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی خوبی دارم و این رقابت‌ها خیلی برایم مهم است.  من در جاکارتا در جایگاه دوم ایستادم و ان شاالله در این یک سالی که تا بازی‌های چین داریم فدراسیون ما را خوب حمایت کند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدواریم وضعیت دو و میدانی بهتر شود، چون پتانسیل خوبی در این رشته وجود دارد.

نایب قهرمان دوی ۸۰۰ متر بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: توقع داریم دو و میدانی حمایت بیشتری شود تا با انگیزه کافی به تمرین بپردازیم. در سال‌های اخیر رشته نیمه استقامت مانند پرتاب دیسک همیشه مدال‌آور بوده و می‌طلبد که فدراسیون نگاه ویژه‌تری به ما داشته باشد. برای به دست آوردن مدال مسئولان باید بیشتر از قبل هزینه کنند، زیرا کشور‌های دیگر در حال سرمایه‌گذاری در این رشته هستند. ما اگر هزینه نکنیم از آن‌ها عقب می‌افتیم. دو و میدانی رشته اول المپیک است و سهم ما تنها یک مدال بیشتر نبوده و باید مدال‌ها را به شکل چشمگیری افزایش دهیم./باشگاه خبرنگاران جوان.

برچسب ها: فدراسیون دو و میدانی لیگ دو و میدانی بازی های آسیایی هانگژو چین
ارسال نظر
آخرین اخبار