۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۱۳۷۶۳۲
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت:در شهرستان سرپل ذهاب بعد از گذشت ۴ سال از زلزله هنوز ساختمان ادارات تکمیل نشده و همچنان در کانکس خدمات ارائه می‌شود.
کد خبر: ۲۱۴۹۷

در شهرستان سرپل ذهاب همچنان در کانکس خدمات ارائه می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شهریار حیدری با اشاره به عملکرد دولت، گفت: دولت‌های بعد از انقلاب بر اساس شرایط اقتصادی، اعتبارات و نحوه مدیریت بودجه خدمات مناسبی به کشور داشته اند. در چند سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی، پروژه‌های کشور با کمبود شدید اعتبار مواجه شدند بعضا پروژه‌ها نیمه تمام مانده اند که نحوه مدیریت در این حوزه مهم جلوه می‌کند.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس با تاکید براینکه اولویت دولت در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود، ادامه داد: دولت سیاست خوبی برای اتمام کار پروژه‌ها در نظر گرفت، اما به دلیل عدم تخصیص به موقع اعتبارات به پروژه ها، این سیاست بی نتیجه ماند. در شهرستان سرپل ذهاب بعد از گذشت ۴ سال از زلزله هنوز ساختمان ادارات تکمیل نشده و همچنان در کانکس خدمات ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه به تازگی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، اعتبار تخصیص داده شده است، اظهار داشت: دولت گذشته و فعلی برای ارائه خدمات تلاش کردند، اما هیچ وزیری نداریم که در طول یکسال به اندازه ۴ سال ارائه خدمات کرده باشد چرا که اعتبارات بودجه سال ۱۴۰۱، یک ماه است که ابلاغ شده و طبیعتا امکان ندارد وزارتخانه‌ای به اندازه ۴ سال کار کرده باشد ممکن است از نظر فناوری اقداماتی داشته باشند، اما در زمینه اقدامات فیزیکی کاری صورت نگرفته است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه دولت رئیسی تکمیل پروژه‌هایی که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است را در اولویت قرار داده است، گفت: دولت سیزدهم در سطوح مختلف شبانه روز تلاش می‌کنند تا با بازگشت ارز از محل فروش نفت به کشور تکمیل پروژه‌های عمرانی را رقم بزنند از این رو با توجه به بهبود وضعیت اقتصادی در بحث درآمدی انتظار می‌رود پروژه‌های عمرانی و به ویژه پروژه‌های موثر به نتیجه برسد. /خانه ملت.

پایان پیام

برچسب ها: نماینده مجلس زلزله زلزله کرمانشاه اعتبارات استانی اعتبارات تأمین اعتبار استانداری کرمانشاه
ارسال نظر
آخرین اخبار