۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۳۵۳۳۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمایلی به تقابل با کارلوس کی روش در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
کد خبر: ۲۱۷۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، انتخاب دوباره مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور کارلوس کی روش در رأس کادر فنی تیم ملی فوتبال در فاصله نزدیک به دو ماه تا شروع بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲، جلسات هماهنگی برای نحوه ادامه رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری را به همراه داشته است.

سهیل مهدی سئول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره خواسته‌های کی روش از سازمان لیگ فوتبال به صراحت اعلام کرد: کادری که کنار کی روش هستند، مطالعات دقیقی درباره روزهای پیش رو و برنامه‌های تیم ملی، ملحق شدن لژیونرها و … داشتند. نمی‌توانیم نیم فصل را قبل از جام جهانی تمام کنیم. فشردگی مسابقات، لیگ را از برنامه خارج و مثل کشورهای دیگر چند هفته باقیمانده را با آسایش برگزار می‌کنیم.

او تاکید کرد: در خلال مسابقات لیگ، ملی‌پوشان شاغل در لیگ برتر چند روزی برای ریکاوری در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند و مجدداً به باشگاه‌ها بر می‌گردند.

مهدی درباره تغییر برنامه بازی‌های لیگ برتر با حضور کی روش در تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: از سوی سرمربی سابق تیم ملی یک برنامه اعلام شده بود. بر اساس نیاز او برنامه مسابقات لیگ را تنظیم کرده بودیم. منطقی است با تغییر سرمربی، برنامه هم عوض شود. این بحث شخصی نیست. هر مربی بر اساس تعهدات و تفکرات فنی نیاز دارد امکاناتی در اختیارش قرار بگیرد.

خبری از تقابل سرمربی پرسپولیس با کی‌روش نیست

کی روش مشابه آنچه قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ در نظر داشت را بار دیگر برای آمادگی جسمانی بازیکنان داخلی در نظر خواهد گرفت. موضوعی که باعث ادامه چالش بین برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت تیم ملی و کی روش شده بود. همین امر شائبه‌هایی را پیرامون احتمال تنش دوباره بین جایگاه سرمربی پرسپولیس و تیم ملی ایجاد کرد.

یحیی گل محمدی که معمولا سعی دارد از حاشیه‌ها دوری کند با وجود نا رضایتی از برگزاری اردوهای تیم ملی ایران به دلیل تعطیلی در لیگ برتر قصدی برای لجبازی با کی روش ندارد و می‌خواهد بازیکنان ملی پوش را در طول هفته برای برگزاری تمرین در اختیار کادر فنی تیم ملی ایران قرار دهد.

رویه‌ای کاملا متفاوت با آنچه برانکو با کی روش داشت که فضای دو قطبی بین این دو مربی باعث مشکلاتی در بین هواداران پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران نیز شده بود./مهر.

برچسب ها: یحیی گل محمدی کارلوس کی روش برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار