۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۱۲۲۷۰۷
مسئولان تیم فوتبال بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای در محل برگزاری این دیدار حضور هواداران اینتر در نیوکمپ را محدود کردند.
کد خبر: ۲۲۳۰۸

هواداران اینتر محدود شدند/تمام تلاش بارسا برای پیروزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم فوتبال بارسلونا در دیدار حساس امشب به مصاف تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه نیوکمپ خواهد رفت. این رقابت در حالی برگزار خواهد که در اطلاعیه روز گذشته باشگاه بارسلونا  خطاب به هواداران اینتر اشاره شد که صندلی‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که حدودا تعدادش به ۲۰۰ هزار عدد می‌رسد و جایگاه مخصوصی دارد. در صورتی که در می‌خواهند در جای دیگر ورزشگاه بازی را تماشا کنند نمی‌توانند هیچ وسیله‌ای که علامت تیم فوتبال اینتر را دارد، به همراه داشته باشند

این تصمیمی بود که باشگاه بارسلونا پس از مشورت با مقامات داخلی خود اتخاذ کرد و یوفا در این رابطه نقشی نداشته است. رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند با توجه به اینکه که در گذشته هیچ مشکلی بین طرفداران دو تیم وجود نداشته، این یک حرکت غیرمنتظره از سوی باشگاه بارسلونا بود. به نظر می‌رسد بارسلونا اینگونه قصد دارد تمام فضای ورزشگاه نوکمپ را به هواداران خودی اختصاص دهد.

هفته گذشته دیدار دو تیم در سن سیذو با جنجال فراوانی همراه شد و بازیکنان و کادر فنی بارسلونا به شدت به عملکرد داوری اعتراض داشتند. عدم کسب پیروزی در بازی امشب برای تیم ژاوی شانس این تیم برای صعود به دور بعد را به شدت کم خواهد کرد و بارسا چاره‌ای جز شکست اینتر در این دیدار ندارد. پس مدیران این باشگاه تمامی امکانات لازم برای پیروزی بارسلونا را فراهم کرده و حتی نمی‌خواهند یک اینتری در بین آن‌ها در ورزشگاه جایی داشته باشد./باشگاه خبرنگاران جوان.

برچسب ها: اخبار ورزشی دنیای ورزش
ارسال نظر
آخرین اخبار