۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۱۱۹۴۹۳
کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست جدید تیم‌های ثبت‌نام شده برای دو تورنمنت ساحلی آسیا ۲۰۲۲ که به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد، اعلام کرد که تعداد تیم‌های شرکت کننده به ۵۵ تیم افزایش یافت.
کد خبر: ۲۲۴۱۰

۵ تیم دیگر به شرکت کنندگان اضافه شدند/۳۱ تیم برای مسابقات قهرمانی و ۲۴ تیم برای تور آزاد بندعباس!

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی خطوط، کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست جدید تیم‌های ثبت‌نام شده برای دو تورنمنت مهم ساحلی آسیا ۲۰۲۲ که به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد، اعلام کرد که ۵۵ تیم در این فهرست‌ها قرار گرفتند. در فهرست قبلی AVC نام ۵۰ تیم ثبت شده بود.

بر این اساس، برای تور آزاد ساحلی آسیا که از ۱۶ تا ۲۰ آبان برگزار خواهد شد، ۲۴ تیم ثبت نام کردند که شامل چهار تیم از ایران است. کشور‌های استرالیا و چین با سه تیم، هنگ‌کنگ، هند، ژاپن، قزاقستان، عمان، قطر و تایلند نیز هر کدوم دو تیم در این رقابت‌ها خواهند داشت.

فهرست تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران به شرح زیر است:

بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی
عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی
عباس پورعسگری – سینا شوکتی
حبیب ناصری – ضرغام منصوری

همچنین ۳۱ تیم برای حضور در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا که از ۲۳ تا ۲۷ آبان به میزبانی بندرعباس پیگیری می‌شود، اعلام آمادگی کردند. در این مسابقات چهار تیم ایران به همراه استرالیا، چین، ژاپن، قزاقستان، عمان، قطر و تایلند با سه تیم و هنگ‌کنگ، هند و اندونزی با دو تیم شرکت می‌کنند.

فهرست تیم‌های شرکت کننده ایران در قهرمانی مردان آسیا به شرح زیر است:

بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی
عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی
عباس پورعسگری – سینا شوکتی
مجتبی آرو – مهدی محفوظی

هدایت تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در این رقابت‌ها را رضا نایینی و روح‌اله صالحی‌نژاد بر عهده خواهند داشت.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان از روز شنبه ۱۶ مهرماه دومین مرحله تمرینات آماده سازی خود برای حضور شایسته در این رقابت‌ها را در کمپ تیم‌های ملی ساحلی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کردند.

انتهای پیام/ سایت فدراسیون والیبال.

برچسب ها: والیبال ساحلی والیبال
ارسال نظر
آخرین اخبار