۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۲۸۱۹۳۶
مهدی طارمی درس بزرگی از غیبت در اردوی تیم ملی گرفت و امیدواریم پس از این در خدمت ایران باشد.
کد خبر: ۲۳۹۱

پرچم ایران بدون طارمی روی زمین نماند/ ستاره پورتو؛ ستاره تیم ملی کشورش باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سومین فیفادی مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا به پایان رسید. تیم ملی ایران در غیاب مهدی طارمی دو پیروزی به دست آورد و در آستانه صعود به معتبرترین بازی‌های ملی فوتبال جهان قرار گرفت.

طارمی بازیکن توانمند و ارزنده‌ای است و قطعاً به تیم ملی کمک می‌کند اما عجالتا باید خدمتش عرض کنیم شما که تشریف نداشتید دو برد خوب آوردیم، پنج گل زدیم و چند گل هم نزدیم.

باید به ستاره پورتو گفت آنهایی که زیر گوش تو خواندند این تیم روی کاکل خودت می‌چرخد، اگر نباشی ابه دست و پایت می‌افتند تا برگردی، دوستانت نبودند، از دشمن هم برای تو بدتر هستند. بخواهی لجاجت کنی و پشت به تیم ملی کنی بدجور ضرر می‌کنی، چون بالاخره پرچم ایران بی‌یاور نمی‌ماند.

لازم است طارمی بداند تیم ملی ایران بِلاگر فضای مجازی نمی‌خواهد، سرباز جان بر کف می‌خواهد. به اندازه کافی مقامات ریز و درشت داریم تا بعد از موفقیت‌ها برای خود شیرینی پیام تبریک بدهند، جای تو در زمین است و می‌توانی در خدمت تیم ملی کشورت باشی.

طارمی نمی‌داند «تواضع» تاج پادشاهی بشر است، اگر ستاره شدی و یادت نرفت روزی کجا بودی و الان کجا هستی قیمتت را حفظ خواهی کرد و گرانبهاتر هم می‌شوی. جعبه ستاره‌های فوتبال ایران خالی نمی‌شود؛ وحید امیری، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی،‌ سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی نمونه‌هایی از ستاره‌های تمام نشدنی فوتبال ایران هستند و با حضور طارمی کامل‌تر می‌شوند. به شرطی که ستاره پورتو، ستاره تیم ملی کشورش باقی بماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار