۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۱۲۳۶۳۲
سرمربی سپاهان می‌گوید به خاطر یک شکست نباید سطح فوتبال ایران را زیر سوال برد چون انگلیس تیم قدرتمندی است.
کد خبر: ۲۴۱۰۷

ایران برابر ولز خیلی خوب بود/ ۴ تیم شانس قهرمانی دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان، درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: ما نمی‌توانیم به خاطر شکست سنگین برابر انگلیس، سطح فوتبال ایران را زیر سوال ببریم و آن را ضعیف حساب کنیم. در واقع فوتبال انگلیس بسیار قدرتمند بود. در بازی با انگلیس باید بگویم شکل بازی آن‌ها نقطه قوت این بازی بود و به نحو احسن بازی‌شان را به نمایش گذاشتند.

او اضافه کرد: سعی می‌کنم درباره تیم‌ملی زیاد نظر ندهم، چون جایگاه من و کی‌روش کاملا مشخص است. بازی انگلیس دیگر گذشته، اما درباره بازی ولز باید بگویم که ایران خیلی خوب بازی کرد و دیدار باکیفیتی بود.

مورایس در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم برای قهرمانی در جام جهانی بیشتر است، عنوان کرد: اگر من می‌توانستم درست پیش بینی کنم و حدس بزنم، می‌توانستم یک میلیونر باشم! خیلی سخت است که در این رابطه صحبت کنم، اما برزیل، اسپانیا، پرتغال و فرانسه را مدعی می‌دانم و شانس راهیابی به فینال مسابقات و کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را دارند.

سرمربی سپاهان درباره خط خوردن امید نورافکن از فهرست تیم ملی گفت: من مربی تیم ملی نیستم و نمی‌توانم در این رابطه نظر دهم.

دستیار سابق ژوزه مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان بیشتری از سپاهان می‌توانستند در جام جهانی حضور داشته باشند؟ بیان کرد: ما بازیکنان بسیار با کیفیتی در سپاهان داریم. می‌توانستیم بازیکنان بیشتری داشته باشیم که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشته باشند. بازیکنان ما لیاقت و شایستگی حضور در لیست تیم ملی را داشتند، اما نمی‌توانم اسم بازیکن خاصی را ببرم.

او در پایان درباره وضعیت تمرینات تیمش و هدف این تیم در ادامه لیگ برتر اظهار کرد: تیم در حال تمرین کردن است و داریم آمادگی خودمان را برای شروع لیگ به حد خوب می‌رسانیم. هر روز تلاش و پیشرفتمان را بیشتر می‌کنیم تا به هدفی که مد نظرمان است برسیم. می‌خواهیم ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذاریم و برای قهرمانی لیگ قدم برداریم. بازیکنان ما از نظر کیفی در آمادگی لازم هستند./ ایسنا

برچسب ها: فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی ولز
ارسال نظر
آخرین اخبار