۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۲۲۷۸
بنابر افشاگری‌های صورت گرفته، فدراسیون فوتبال فرانسه و دیدیه دشان سرمربی تیم ملی هرگز نمی‌خواستند کریم بنزما را به جام جهانی دعوت کنند.
کد خبر: ۲۵۱۴۲

سرنوشت بنزما پیش از جام جهانی نوشته شده بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چند ساعتی از خبر خداحافظی کریم بنزما از تیم ملی فرانسه نگذشته که رومن مولینا گزارشگر مشهور فرانسوی فاش کرد که دشان هرگز نمی‌خواست کریم بنزما را به جام جهانی ببرد، اما به دلیل فشاری که پس از فصل استثنایی بنزما با رئال‌مادرید داشت، نتوانست از آن اجتناب کند.

وی افزود: بسیاری از بازیکنان فرانسه هم از بنزما حمایت کردند؛ اما فدراسیون به آن‌ها هشدار داد که این کار را به‌صورت علنی انجام ندهند. آن‌ها می‌خواستند از بنزما به‌عنوان قربانی در صورت بروز مشکل استفاده کنند؛ اما دشان وقتی متوجه شد که نیمکت نشینی بنزما صدای رسانه‌ها را درمی‌آورد، تصمیم گرفت او را کنار بگذارد.

این گزارشگر تصریح کرد: بنزما می‌توانست بهترین بازیکن جام شود همین موضوع باعث شده بود برخی از بازیکنان نزدیک به دشان، از بازگشت بنزما راضی نبودند. دشان هم از مصدومیت بنزما سو استفاده کرد و او را کنار گذاشت در حالیکه مصدومیت او جزئی بود و حداکثر یک هفته طول می‌کشید.

به نوشته رومن مولینا، دو بازیکنی که تاب تحمل بنزما را نداشتند، کاپیتان هوگو لوریس و آنتوان گریزمان بودند. آن‌ها می‌ترسیدند که بازگشت او روی موقعیت آن‌ها تأثیر بگذارد و وقتی بازیکن رئال‌مادرید قطر را ترک کرد خوشحال شدند./ ایرنا

برچسب ها: کریم بنزما تیم ملی فوتبال فرانسه جام جهانی 2022
ارسال نظر
آخرین اخبار