۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۲۳۳۱۴
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا پس از باخت اخیر ببرها مقابل خورفکان اعتماد خود را به فرهاد مجیدی تایید کرد آن‌هم در شرایطی که این باخت باعث عصبانیت و خشم هواداران اتحاد شد.
کد خبر: ۲۵۴۳۶

تاکید  باشگاه اتحاد کلبا بر اعتماد خود به فرهاد مجیدی/ خط حمله تقویت میشود!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم فوتبال اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در پنج دیدار اخیر خود متحمل چهار شکست و تنها یک پیروزی شده است. چهار شکست اتحاد مربوط به بازی‌های لیگ ادنوک و جام اتصالات بوده است و پیروزی این تیم هم در جام پادشاهی حاصل شده است.

سه باخت پیاپی در لیگ امارات که آخرین آن شکست عجیب برابر خورفکان در وقت‌های تلف شده بود باعث شد تا خبرهایی از اخراج فرهاد مجیدی از تیم کلبا منتشر بشود.

با این حال «محمد مطر الذابی» نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا پس از باخت اخیر ببرها مقابل خورفکان اعتماد خود را به فرهاد مجیدی تایید کرد آن‌هم در شرایطی که این باخت باعث عصبانیت و خشم هواداران اتحاد شد.

الذابی با اشاره به اینکه کلبا برابر خورفکان خوب بازی کرد و در دو نیمه تیم بهتری بود، اما شانس زیادی نداشت خاطرنشان کرد: شکست از خورفکان به معنای پایان کار نیست چرا که مسیر لیگ هنوز طولانی است و تیم ما در جدول رده بندی موقعیت خوبی دارد.

الذابی با تاکید بر اعتماد و رضایت کامل باشگاه از فرهاد مجیدی مربی و کار بزرگی که او در این تیم انجام می‌دهد، از تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی به ویژه در خط حمله خبر داد.

حمایت باشگاه اماراتی از مجیدی/ اخراج فرهاد تکذیب شد

 روزنامه الخلیج مدعی شد «ملابا» مهاجم توگویی بازیکنی است که احتمالاً به عنوان اولین نفر در نقل و انتقالات زمستانی، اتحاد را ترک می‌کند.

باوجود اینکه مالابا تا تابستان با اتحاد قرارداد دارد اما به دلیل افت فنی قابل توجه و عدم رضایت فرهاد مجیدی از او، جدایی بازیکن توگویی قطعی است.

این مهاجم در بازی اخیر مقابل خورفکان هنگام تعویض در نیمه دوم از تصمیم فرهاد مجیدی عصبانی شد و به جای اینکه به سمت نیمکت برود، راهی رختکن شد./مهر

برچسب ها: فرهاد مجیدی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات متحده عربی تیم ملی فوتبال ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار