۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۲۸۴۹۱
ماجرای دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی باید به پایان برسد تا تیم ملی متضرر نشود.
کد خبر: ۲۶۲۵

آتش اختلاف اسکوچیچ و طارمی خاموش شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم ملی فوتبال ایران در غیاب مهدی طارمی موفق به کسب پیروزی مقابل لبنان و سوریه شد. خوشحالی بیش از حد دراگان اسکوچیچ پس از به ثمر رسیدن گل تساوی نقابل لبنان در وقت‌های اضافه و درگیری با نیمکت حریف حکم اخراج را برای او داشت.

سرمربی کروات از فشار شکست رها شده بود و اگر تیمش بازنده می‌شد کارشناسان او را به خاطر دعوت نکردن از مهدی طارمی مورد سرزنش و شماتت قرار می‌دادند اما تیمش در وقت‌های اضافی نه تنها مساوی کرد بلکه به برتری رسید. در دیدار با سوریه اسکوچیچ کنار نیمکت تیمش نبود و از روی سکو تیمش را هدایت کرد. در این بازی یوزها کاملاً بر حریف مسلط بودند و برتری شیرینی رقم خورد.

پس از این بازی‌ها بود که بحث دعوت از طارمی برای اردوهای بعدی به میان آمد و از قول چند نفر از وابستگان به فدراسیون فوتبال این موضوع مطرح شد مهاجم آماده پورتو بار دیگر در اردوها حاضر می‌شود اما پس از بازگشت تیم ملی به ایران بحث بازگشت طارمی تکذیب شد تا نقل‌قول‌های فراوانی به میان آید. برخی اعلام کردند اسکوچیچ به دنبال عذرخواهی رسمی طارمی نیست و اگر این اتفاق از طریق تماس تلفنی انجام شود هم برای سرمربی کروات کفایت می‌کند.

در پرتغال اما طارمی درگیر پورتو شده و از همکاری خود با برند معروف پوشاک آدیداس رونمایی کرد. او قبل و بعد از بازی‌های تیم ملی با انتشار توییت‌هایی به آرزوی موفقیت و تبریک پیروزی بسنده کرد. راه بازگشت طارمی میانجی‌گری افراد صاحب نفوذ است. آنهایی که اسکوچیچ به سینه آنها دست رد نمی‌زند. مهاجم پورتو به یکی از ابزار مهم تیمش مبدل شده و خللی در روند رو به رشد او پیش نیامده است. قطعاً تیم ملی بدون این بازیکن هم مسافر جام جهانی می‌شود اما کیفیت بالای طارمی بر کسی پوشیده نیست.

اختلاف شکل گرفته هر چه زودتر باید به پایان برسد تا طارمی و آزمون که زوج بسیار خوبی را در خط حمله تیم ملی تشکیل دادند در کنار هم افتخارات مهمی را رقم بزنند. جعبه جواهرات تیم ملی خالی نیست و در غیاب طارمی اتفاقات خوبی رخ می‌دهد اما مهاجمی در حد و اندازه او نباید بیرون بماند چون تیم ملی موظف است با تمام موجودیت خود به میدان برود. اختلاف کوچکی ایجاد شده و قابل رفع است اگر به آن دامن زده نشود و با تدابیر مناسب مهاجم آماده فوتبال ایران در ترکیب تیم ملی به میدان برود.

ارسال نظر
آخرین اخبار