۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۷۴۱۷۱
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: پس از این که دبیر زمین مدنظر ما را خالی کند اتفاق تاریخی این رشته را در اواخر سال رقم می زنیم.
کد خبر: ۲۶۵۴۶

اواخر سال اتفاق تاریخی بسکتبال را رقم می زنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، در حاشیه مجمع عمومی این فدراسیون گفت: در حال حاضر دو نماینده در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا داریم که از عملکرد آن‌ها راضی هستیم. خوب بودن تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان تیم ملی ایران را قوی‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: در پنجره آخر مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، اما متاسفانه حامد حدادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که وزنه سنگین و مهمی برای تیم ملی ایران است. نبود او روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد، اما همه تلاش خود را می‌کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

داوری درباره شروع نشدن ساخت و ساز خانه بسکتبال جدید در آزادی نیز گفت: آقای دبیر در حال ساخت خانه کشتی است و به همین دلیل از زمین خانه بسکتبال به عنوان کارگاه استفاده کرده است. منتظر هستیم زمین خانه بسکتبال خالی شود تا کار ساخت و ساز را شروع کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: خانه بسکتبال جدید پروژه بزرگی است و یک اتفاق تاریخی برای این رشته خواهد بود. نقشه‌ها و منابع لازم را تهیه و مشخص کرده‌ایم، به زودی و احتمالا از اواخر سال که دبیر زمین مدنظر ما را خالی کند، کار ساخت و ساز را شروع می‌کنیم.

داوری درباره ساخت زمین سه به سه نیز گفت: همچنین در نظر داریم یک زمین فضای باز برای بخش سه به سه نیز ایجاد کنیم که نیاز مهمی است./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: بسکتبال فدراسیون بسکتبال ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار