۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۱۰۶۰۷۹۷
عطااله هاشمی گفت: براساس آنالیز هزینه تمام شده تولید، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده باید ۱۴ هزارتومان باشد؛ بنابراین انتظار می‌رود که حداکثر طی روز‌های آتی نرخ خرید اصلاح شود.
کد خبر: ۲۶۷۶۴

اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم امری ضروری است /  قیمت خرید تضمینی گندم باید ۱۴ هزارتومان باشد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، آقای عطااله هاشمی رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید و نرخ تورم، اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم امری ضروری است تا مشکلی برای تامین وجه گندم در بودجه رخ ندهد.

به گفته او، براساس آنالیز هزینه تمام شده تولید، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده باید ۱۴ هزارتومان باشد؛ بنابراین انتظار می رود که حداکثر طی روزهای آتی نرخ خرید اصلاح شود.

هاشمی می‌گوید: پس از جمع بندی نهایی تا ۱۰ بهمن در جلسه شورای قیمت گذاری نرخ جدید خرید تضمینی گندم اعلام خواهد شد که با این وجود کشاورزان به ادامه کشت امیدوار می شوند. 

اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم امری ضروری است /  قیمت خرید تضمینی گندم باید ۱۴ هزارتومان باشد!

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به بارش های اخیر وضعیت سبزینگی مزارع گندم مناسب است، ضمن آنکه بارش های مناسب در خصوص گندم دیم این امیدواری را ایجاد کرد که وضعیت سبز بهبود یابد.

هاشمی گفت: با استمرار شرایط مساعد بارش در ۲ ماه باقی مانده زمستان و بهار پیش بینی می شود که حداقل ۱۰ میلیون تن گندم تولید شود که با این وجود سال آینده در تامین گندم نان مورد نیاز خودکفا خواهیم بود./ باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها: قیمت گندم خرید تضمینی گندم واردات گندم
ارسال نظر
ناشناس
۱۱:۵۴ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
مگه تو این مملکت کسی هم حرف کشاورزان رو گوش میکنی بااین تورم‌باید قیمت گندم هر کیلو چهل‌هزار تومان باشه. والا همه کشاورزان ورشکست شده‌اند.
ناشناس
۱۳:۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
۱۴۰۰۰تومان چند درصد با مبلغ ۱۳۵۰۰ تومان مصوب دولت تفاوت داره که این آقا با ادعای حمایت از کشاورز خواهان قیمت ۱۴۰۰۰ تومان هستند نرخ گندم زیر ۲۰ هزار تومان اصلا برای کشاورز با این هزینه های سرسام آور به صرفه نیست
اصغر اداوی
۱۳:۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
نرخ گندم زیر کیلویی ۲۰۰۰۰ تومان با این گرانی نهاده های کشاورزی اصلا به صرفه نیست، لطفا بیخود هم باین قیمت های مفت ادعای حمايت از کشاورزان نکنید
آخرین اخبار