۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۹۳۲۶
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد جدایی کاوه رضایی گفت: این بازیکن تا زمانی که من هستم جایی در تیم تراکتور ندارد.
کد خبر: ۲۷۲۵۱

کاوه رضایی تا من هستم جایی در تیم ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: تیم تمرینات خوبی را در این هفته برگزار کرده است و قصد داریم به چهارمین پیروزی پیاپی دست پیدا کنیم و جایگاه خوبی در جدول بدست بیاوریم.

خمس در مورد دیدار این تیم در هفته بیستم گفت: تیم فوتبال آلومینیوم تیم خوبی است و بازی سختی در پیش داریم و باید گفت در لیگ ایران ۴ پیروزی پیاپی کار ساده‌ای نیست، اما ما برای این اتفاق به زمین می‌رویم.

خمس در مورد تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:: این تیم با سیستم ۲-۵-۳ بازی کرده و تیم قدرتمندی در میانه زمین است. ما باید تحرک زیادی داشته و توپ را سریع به گردش در بیاوریم تا با پیدا کردن روزنه‌ها به تیم حریف ضربه بزنیم. البته ضرورت دارد آرامش داشته باشیم، چرا که اگر با عجله کار کنیم، بازی سخت خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، توضیح داد:هواداران تراکتور حق دارند در این شهر از چمن بهتری برخوردار باشندو این زمین از پایه ایراددارد، اما قول داده اند برای بازی آینده این چمن ضمن کوتاه شدن مشکل آبیاری آن هم حل شود.

خمس در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم نیست که کدام مربی از کدام کشور روی نیمکت ایران می‌نشیند و من اعتقاد دارم مربیان ایرانی توان بالایی برای هدایت این تیم دارند و قطعا انتخاب خوبی صورت می‌گیرد.

وی درباره حکم صادر شده برای پرونده کاوه رضایی، گفت: فکر کنم قبلاً هم گفته‌ام که کاوه رضایی گذشته تراکتور است. من تا زمانی که سرمربی تراکتور هستم، اجازه بازگشت این بازیکن به تراکتور را نمی‌دهم.

خمز در مورد جذب بازیکن جدید خارجی، بیان کرد: ما لیست چند بازیکن را به باشگاه داده بودیم که به خاطر وضعیت حاکم بر نقل‌وانتقالات، امکان جذب آنان میسر نشد. پس از پایان نقل‌وانتقالات، می‌توانستیم بازیکن آزاد جذب کنیم که «جیمی رومرو» به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم ما اضافه شد. این بازیکن از ۱۵ دسامبر بازی نکرده و تمریناتش را به طور شخصی انجام داده است. تلاش می‌کنیم این بازیکن را با تمرینات فشرده برای ادامه مسابقات آماده کنیم./ صدا و سیما

برچسب ها: تیم فوتبال تراکتور تراکتور بهترین بازیکن
ارسال نظر
آخرین اخبار