۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۱۸۶۷۴
معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران و قهرمانان، اظهار داشت: چیزی که بنا داریم از این به بعد اتفاق بیفتد، اصلاح مکرر است، زیرا اساسنامه قبلی از سال ۷۸ تا ۱۴۰۰ هیچ اصلاحی نشد.
کد خبر: ۲۷۲۷۴

عدم اصلاح اساسنامه قبلی از سال ۷۸ تا ۱۴۰۰ /

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران و قهرمانان، اظهار داشت: مراسم خیلی خوبی با همت سازمان بسیج ورزش برگزار شد. مادران، مهم‌ترین نقش را در بروز و ظهور استعدادها، قهرمان‌ها و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف دارند. به نقش آن‌ها در این سال‌ها کم توجه کرده‌ایم. مادران شهدا در راس مادران بزرگوار هستند.

وی افزود:  آن‌ها بعد از شهادت فرزندان خود، همچنان داغدار هستند  و جای خالی بچه‌های‌شان را حس می‌کنند. هنوز وجود بامحبت و موثرشان در جامعه ما نقش‌آفرین است.کار پسندیده بسیج ورزش باید در ابعاد مختلف ادامه پیدا کند. باید همگی همواره قدردان مادرانی که در قید حیات هستند یا نیستند، باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درخصوص ایراد‌های مطروحه نسبت به اساسنامه فدراسیون‌ها در دوره وزارت مسعود سلطانی‌فر، گفت: اکنون جای پرداختن به این ایراد‌ها نیست. این بحث مفصل است، اما هیچ چیزی بی‌ایراد نیست. چیزی که بنا داریم از این به بعد اتفاق بیفتد، اصلاح مکرر است، زیرا اساسنامه قبلی از سال ۷۸ تا ۱۴۰۰ هیچ اصلاحی نشد.

پولادگر تصریح کرد: باید این رویه عوض شود. اساسنامه و آئین‌نامه را ابلاغ می‌کنیم و سال‌های متمادی با وجود ایرادهایی که دارد، آن‌ها را اصلاح نمی‌کنیم. این موضوع منجر به مشکلات متعددی می‌شود. به همین دلیل بنای ما این است هر ساله یا حتی زودتر اگر ایرادی در اجرا وجود دارد، اصلاح کنیم. این اساسنامه هم ایراداتی دارد که در آن قالب و حوزه‌ای که می‌توان اصلاحش کرد، یعنی هیات وزیران پیشنهاداتی شده است. چند ماه قبل به فدراسیون‌ها اعلام کردیم و نظرات همگی را گرفتیم. جمع‌بندی هم کردیم و ان‌شاءالله برای اصلاح تقدیم هیات وزیران خواهد شد.

وی درخصوص برنامه‌های وزارت ورزش برای تشییع پیکر سه ورزشکار کشورمان که در حادثه زلزله ترکیه جان خود را از دست دادند، گفت: این برنامه قطعا با محوریت فدراسیون جانبازان انجام خواهد شد. من اطلاعی ندارم. حتما برنامه خواهند داشت.

معاون وزارت ورزش درخصوص رویکردهای سفر وزیر ورزش روسیه به کشورمان، توضیح داد: به هر‌حال روسیه در بسیاری از رشته‌های ورزشی صاحب کلاس فنی است. مراودات ما به ویژه در بخش باشگاه‌های ما با طرف روسی می‌تواند در ارتقای سطح فنی کمک کند. 

 
برچسب ها: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان
ارسال نظر
آخرین اخبار