۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۱۷۷۸۱۱
هاکینسون گفت: اگر من در ترکیب تیم ملی ژاپن برای جام جهانی ۲۰۲۳ حاضر باشم در کنار «روی هاچیمورا» و «یوتا واتانابه» که بازیکنان بزرگی در لیگ NBA هستند، پتانسیل تیم ملی ژاپن را نشان خواهیم داد.
کد خبر: ۲۷۵۰۲
هاکینسون: شانس زیادی برای شکست دادن ایران داریم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره ششم و پایانی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ از ساعت ۹:۳۰ روز پنج‌شنبه ۴ اسفند به در ژاپن به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود.

«جاش هاکینسون» بازیکن آمریکای‌الاصل تیم ملی ژاپن در که با ۲۰۸ سانتیمتر قد، بلندترین بازیکن اردوی ژاپنی‌هاست بنا به صلاحدید «تام هورواس» سرمربی تیم به خاطر قدرت شوت از راه دور و دوندگی در زمین به اردو‌ها دعوت شده است.

هاکینسون در مورد حضور خود در ژاپن گفت: بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه واشینگتن در سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار به ژاپن آمدم. زمان تقریبا زیادی طول کشید تا خودم را با فرهنگ ژاپنی، وفق دادم، ولی اطرافیان در این مورد به من کمک زیادی کردند.

جاش هاکینسون در مورد بازی با تیم ملی بسکتبال ایران گفت: با حضور من، شانس زیادی برای شکست دادن ایران داریم. من می‌خواهم همه تلاشم را به کار بگیرم تا به هدفمان برسیم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر من در ترکیب تیم ملی ژاپن برای جام جهانی ۲۰۲۳ حاضر باشم در کنار «روی هاچیمورا» و «یوتا واتانابه» که بازیکنان بزرگی در لیگ NBA هستند، پتانسیل تیم ملی ژاپن را نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/تسنیم

برچسب ها: تیم ملی بسکتبال بسکتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار