۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۹۲۷۳۹
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: موفقیت‌های چشمگیری در هندبال به ویژه در حوزه بانوان رقم خورد و این یک اتفاق امیدوارکننده برای این رشته است. این اتفاقات، این امید را می‌دهد که یک نسل طلایی را خواهیم داشت.
کد خبر: ۲۷۸۶۶
پولادگر:‌ سطح توقع ما از هندبال بالاتر رفته است
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال در ابتدا با تسلیت درگذشت اسماعیل احمدی و طلب شفای عاجل برای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون هندبال فدراسیون ارزشمندی برای ما است و خوشحالم که دوباره به پاکدل رای دادید و انشاالله این روند پیشرفت ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: موفقیت‌های چشمگیری در هندبال به ویژه در حوزه بانوان رقم خورد و این یک اتفاق امیدوارکننده برای این رشته است. این اتفاقات، این امید را می‌دهد که یک نسل طلایی را خواهیم داشت. سطح توقع ما بالاتر رفته است، ایران در 6 دوره حضور در بازی‌های آسیایی بهترین رتبه‌اش نایب‌قهرمانی در گوانگژو است. ما همچنین منتظر درخشش بانوان هندبال در بازی‌های آسیایی پیش‌رو هستیم.

پولادگر تصریح کرد: امیدواریم برنامه‌های فدراسیون تا رقم خوردن بهترین رتبه‌ها انجام شود. امیدواریم رتبه‌های قبلی تکرار و ارتقا پیدا کند. ایجاد صد مدرسه هندبال قابل توجه است و امیدوارم ثمرات آن را در آینده ببینیم.

انتهای پیام/تسنیم

برچسب ها: سید محمد پولادگر هندبال
ارسال نظر
آخرین اخبار