۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۰۶۷۱
قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان و مردان آسیا امروز برگزار شد و حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند.
کد خبر: ۲۷۹۷۶
قرعه کشی والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
 
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، قرعه‌کشی رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا امروز (شنبه ۱۳ اسفند) در مقر کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار شد و نماینده ایران که در مسابقه روز سه‌شنبه شانزدهم اسفند در دیدار شهداب یزد و لبنیات هراز آمل مشخص خواهد شد، در گروه B مسابقات با تیم‌های عراق، چین‌تایپه و افغانستان هم‌گروه شد.

براین اساس رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳ از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت با حضور ۱۶ تیم به میزبانی بحرین برگزار می‌شود که گروه‌بندی کامل این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: بحرین، کره‌جنوبی، استرالیا و اندونزی
گروه B: ایران، عراق، چین‌تایپه و افغانستان
گروه C: ژاپن، تایلند، مغولستان و یمن
گروه D: قزاقستان، قطر، هنگ‌کنگ و کویت

در روز نخست این رقابت‌ها که از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، قهرمان لیگ برتر والیبال مردان ایران در سال ۱۴۰۱ به مصاف نماینده عراق خواهد رفت. نماینده ایران در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت و در ادامه مرحله گروهی این مسابقات، به ترتیب به مصاف افغانستان و چین‌تایپه خواهد رفت.

 رقابت‌های باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ نیز از ۵ تا ۱۲ اردیبهشت به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود که گروه‌بندی کامل این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: ویتنام، ایران، ژاپن و چین تایپه
گروه B: قزاقستان، تایلند، چین، مغولستان و هنگ‌کنگ

این مسابقات پنجم اردیبهشت ماه با رقابت نمایندگان ایران و ویتنام آغاز خواهد شد و شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت ماه به ترتیب با تیم‌های چین‌تایپه و ژاپن رو به رو می‌شوند.

انتهای پیام/ سایت فدراسیون والیبال

برچسب ها: والیبال
ارسال نظر
آخرین اخبار