۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۷۶۳۹۳
قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان؛
تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز به کار خود پایان داد و ایران در جدول مدالی پس از قزاقستان و کره جنوبی در رده سوم قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۰۴۵

جودوی ایران در جایگاه سوم ایستاد!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در دومین و آخرین روز مسابقات جودوی قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، دو نماینده دیگر ایران مقابل حریفان خود قرار گرفتند و موفق به کسب یک مدال نقره و یک برنز شدند.

برای ایران در روز پایانی، حسین الله‌کریمی در وزن ۹۰- کیلوگرم مدال نقره گرفت و علی دهقان در وزن ۸۱- به مدال برنز رسید. جمع مدال‌های جودوی ایران در این رقابت‌ها به عدد ۵ رسید.

بدین ترتیب تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز به کار خود پایان داد و ایران در جدول مدالی پس از قزاقستان و کره جنوبی در رده سوم قرار گرفت.

نتایج کامل مبارزات امروز دو جودوکار ایران به شرح زیر است:

وزن ۸۱- کیلوگرم؛ علی دهقان در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از کره جنوبی ایپون شد و بازی را واگذار کرد. دهقان در دور دوم نیز با ضربه ایپون مغلوب نماینده قراقستان شد.

وزم ۹۰- کیلوگرم؛ حسین الله‌کریمی کار خود را با ایپون حریف مغولی آغاز کرد و در ادامه مقابل حریف قزاقستانی با یک مبارزه حساب شده به پیروزی رسید. نماینده ایران در مبارزه سوم خود برابر جودوکار ژاپنی قرار گرفت و با غلبه بر وی مدال نقره خود را قطعی کرد تا در خیز بعدی برای طلا مبارزه کند. الله‌کریمی در آخرین مبارزه خود برابر حریفی از کره جنوبی و رقیب اصلی‌اش برای کسب مدال طلا به میدان مبارزه رفت و در وقت امتیاز طلایی با دریافت کارت قرمز شکست خورد.

با پایان یافتن رقابت‌های رشته جودو، مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ – بیشکک میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی و سپس آزاد خواهد بود.

برچسب ها: جودو ورزش ناشنوایان فدراسیون ناشنوایان
ارسال نظر
آخرین اخبار