۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۱۱۰۰۵
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با تراکتور مشکلات دفاع تیمی پرسپولیس را نشان داد، گفت: با شناختی که از علیرضا بیرانوند دارم می‌گویم او نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
کد خبر: ۲۸۰۵۷

بیرانوند نیاز به تمرکز بیشتری دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر روز گذشته موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم تراکتور را در تبریز شکست بدهد. این برد در شرایطی به دست آمد که پرسپولیس ابتدا دو گل از میزبان خود پیش افتاد، اما در ادامه بازی به تساوی کشید. در نهایت وحدت هنانوف در دقیقه ۵+۹۰ گل برتری را به ثمر برساند.

محسن سیدی مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دریافت دو گل پرسپولیس در این مسابقه اظهار کرد: وقتی پرسپولیس دو گل پیش بود احساسم این بود که تراکتور کامبک می‌کند. کمی نگران بودم. مشکلات سازمان دفاعی و دفاع تیمی پرسپولیس باید برطرف بشود و کادر فنی باید مسائل ویژه‌ای را در نظر بگیرد. دریافت گل می‌تواند از نظر روحی روی یک تیم تاثیرگذار باشد. تیمی که گل می‌خورد می‌تواند فرصت باقی ماندن در کورس قهرمانی را با یک اشتباه کوچک از دست بدهد.

وی افزود: تیم بزرگ نباید فرصت خلق موقعیت به حریفش بدهد، ولی پرسپولیس روز گذشته این اجازه را به بازیکنان حریف داد. البته فکر می‌کنم بیرانوند هم باید تمرکزش را بیشتر روی کارش بگذارد. او تاپ‌ترین دروازه بان ایران است و نیاز است که بیشتر تمرکز کند.

مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس تاکید کرد: علی (بیرانوند) باید نقش خودش را در قهرمانی ایفا کند. رسیدن به عنوان قهرمانی صد درصد به عملکرد بیرانوند بستگی دارد. در مجموع آمار فوتبال دنیا می‌گوید هر دروازه بانی کمتر گل بخورد، شانس تیمش برای قهرمانی بیشتر می‌شود. به عنوان مثال در ایتالیا شانس تیمی که دروازه‌اش کمتر از ۲۰ گل بار باز بشود برای قهرمانی بیشتر است. این یک جمله معروف است که می‌گوید "تیمی که گل بزند قهرمان نمی‌شود؛ تیمی که گل نخورد قهرمان می‌شود".

«چه چیزی باعث شده است که شما به این نتیجه برسید که بیرانوند تمرکز کامل را درون دروازه پرسپولیس ندارد؟» سیدی در پاسخ به این سئوال گفت: من هفت، هشت سال با بیرانوند کار کرده‌ام و اخلاقش را می‌شناسم. دوست دارم اندازه دروازه بانی او مشخص باشد. اگر سه ساعت تمرین می‌کند، باید با تمرکز باشد و روی بازیکنان حریف آنالیز دقیقی انجام بدهد. نه علیرضا بلکه اکثر فوتبالیست‌های ایران تمرکز نمی‌گذارند، چون فکر می‌کنند بهترین بازیکن هستند. حرف من کلی است و منظورم به علیرضا نیست. این اشتباه است./ مهر

برچسب ها: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس
ارسال نظر
آخرین اخبار