۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۱۰۱۵۵۱
رئیس جدید فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان طی چهار پنج روز آتی مشخص و معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۰۵۸

سرمربی تیم ملی تا پنج روز آینده انتخاب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سجاد انوشیروانی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری در مورد زمان انتخاب سرمربی تیم ملی این رشته ورزشی اظهار داشت: قبل از هر چیز می‌خواهم از خانواده وزنه‌برداری و اعضای مجمع فدراسیون بابت حسن اعتمادی که به من داشتند، تشکر کنم. امیدوارم در این دوره مسئولیت سربلند باشم و در پایان دوره روسفید.

وی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نیز به خبرنگاران خاطر نشان کرد: تا چهار پنج روز آینده و شروع مسابقات نوروزگاه تکلیف تیم‌های ملی وزنه‌برداری و مکان اردو‌های آتی آن‌ها مشخص خواهد شد. ما سال سنگینی را پیش رو داریم و از قبل برنامه‌ریزی داشته‌ایم. با مشخص شدن تکلیف کادر فنی تیم‌های ملی و اردو‌های این تیم‌ها کار جدی‌تر دنبال خواهد شد.

رئیس جدید فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به خبرنگاری که جویای نام گزینه‌های هدایت تیم ملی وزنه‌برداری شد، گفت: به من اجازه بدهید که در روز‌های آینده گزینه‌ها را معرفی کنم. ظرف دو سه روز آینده گزینه‌ها معرفی خواهند شد.

انوشیروانی در مورد اینکه حسین رضازاده در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری غایب بود و کمترین رأی را برای عضویت در هیئت رئیسه این فدراسیون کسب کرد، یادآور شد: ایشان برای حضور در مجمع دعوت بود و در این مدت هم در فدراسیون حضور داشت و به ما کمک کرد که از این بابت تشکر می‌کنم. در این بین کسب کمترین رأی مهم نیست و آنچه اهمیت دارد، این است که آقای رضازاده رأی آورد و عضو هیئت رئیسه فدراسیون شد.

وی ادامه داد: آقای رضازاده یکی از تابلو‌های افتخار وزنه‌برداری ایران و قابل احترام و بزرگ‌تر ماست.

رئیس جدید فدراسیون وزنه‌برداری در پایان در مورد اینکه چرا تیم نوجوانان ایران به آلبانی اعزام نشد، گفت: این مسئله دلایل سیاسی و امنیتی دارد، آنهم به خاطر حضور منافقین در این کشور است. متأسفانه آن‌ها در جریان برگزاری مسابقات مشکلاتی را به وجود می‌آورند که به همین خاطر از وزارت امور خارجه استعلام گرفته‌ایم و منتظر پاسخ این وزارتخانه هستیم./ تسنیم

برچسب ها: تیم ملی وزنه برداری سجاد انوشیروانی فدراسیون وزنه برداری
ارسال نظر
آخرین اخبار