۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۱۲۱۶۲۳
فدراسیون جهانی ووشو؛
فدراسیون جهانی ووشو طی همکاری نزدیک با دو شرکت حوزه IT در حال برنامه‌ریزی است که بتواند داوری مسابقات بخش تالو را با کمک هوش مصنوعی، قضاوت کند.
کد خبر: ۲۸۲۰۹

داوری تالو با هوش مصنوعی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، یکی از نکات مهمی که در این نشست که بصورت بر خط برگزار شد مورد بررسی قرار گرفت، بحث استفاده از هوش مصنوعی در داوری تالو بود. فدراسیون جهانی ووشو طی همکاری نزدیک با دو شرکت حوزه IT در حال برنامه‌ریزی است که بتواند داوری مسابقات بخش تالو را با کمک هوش مصنوعی، قضاوت کند.

پیشرفت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته و بناست این امر در المپیک ۲۰۲۶ جوانان، به صورت اجرایی در بیاید. البته هیئت رئیسه مصوب کرد، تا پیش از اجرایی شدن آن در رویداد فوق‌الذکر، این هوش مصنوعی در رویدادی مورد آزمون و خطا قرار بگیرد. استفاده از هوش مصنوعی، کمک موثری برای داوری منصفانه است.

از دیگر موارد مطرح شده در نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین المللی ووشو، شرط حضور ورزشکار در یک فرم تالو بود. بر این اساس، مققر شد اگر مسابقات جهانی، فرمی بیش از ۶۰ ورزشکار داشت، ابتدا یک "مرحله اولیه" برگزار شده و سپس ۸ نفر برتر به "مرحله نهایی" وارد شود.

این آخرین جلسه برخط هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو بود. مقرر شد، نشست بعدی فدراسیون بین‌المللی ووشو در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی جهان آمریکا به صورت حضوری برگزار شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو
ارسال نظر
آخرین اخبار