۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
تعداد بازدید: ۱۳۰۰۴۱
تیم جوانان ایران می‌توانست با این پیروزی علاوه بر صعود به مرحله نیمه‌نهایی، جواز حضور در جام جهانی جوانان را به دست بیاورد.
کد خبر: ۲۸۲۱۱

خداحافظی ایران با جام جهانی/شاگردان صمد مرفاوی در شوک فرو رفتند!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم ملی جوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا به مصاف تیم ملی عراق رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر عراق به پایان رسید.

تیم جوانان ایران می‌توانست با این پیروزی علاوه بر صعود به مرحله نیمه‌نهایی، جواز حضور در جام جهانی جوانان را به دست بیاورد.

داور: محمد نظمی نصرالدین (مالزی)

کمک‌ها: محمد زیرول (مالزی) و محمد علی (پاکستان)

کارت زرد: امیررضا اسلام طلب از ایران / عبدالرزاق قاسم از عراق

کارت قرمز: -

گل: علی جاسم (۱+۹۰) برای عراق

ترکیب ایران:

ادیب زارعی، مرصاد سیفی، محمدرضا ترابی (۸۴-فرهاد زاوشی)، امین حزباوی، میلاد کر، علیرضا عنایت زاده (۴۶-محمد بردبار)، سعید سحرخیزان (۶۸-مجتبی فخریان)، عرفان قربانی، امین پیل‌علی (۴۶-امیررضا اسلام طلب)، دانیال ایری و علیرضا صفری (۶۸-محمد حسین نژاد)

سرمربی: صمد مرفاوی

ترکیب عراق:

حسین حسن راستیم، سجاد محمد نجفی، خادم رعد البومحمد، عبدالرزاق قاسم، آدم طالق عبدالخالق، مصطفی قابل (۸۳-علی عشر)، عباس فدحیل عباس، علی جاسم (۵+۹۰- مسلم موسی)، علی صادق شهین، سجاد محمد و حیدر عبدالکریم

سرمربی:عماد محمد رضا

لحظات حساس:

دقیقه ۳۰

شوت عبدالرزاق قاسم در محوطه جریمه تیم ایران، با اختلاف اندک از بالای دروازه تیم جوانان کشورمان به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲

شوت فنی و زیبای محمد حسین‌نژاد از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه عراق، با واکنش دیدنی دروازه‌بان این تیم به کرنر رفت.

دقیقه ۷۶

بازیکنان عراق در باکس ایران صاحب توپ شدند، اما مدافعان کشورمان در شلوغی محوطه جریمه توپ را دور کردند.

دقیقه ۸۲

ارسال زمینی علی جاسم در میان غفلت مدافعان تیم ایران از جلوی دروازه عبور کرد و تیم کشورمان خوش شانس بود که مصطفی قابل نتوانست توپ را وارد دروازه خالی کند.

دقیقه ۱+۹۰

علی جاسم از پشت محوطه جریمه تیم کشورمان حرکت انفرادی خودش را آغاز کرد و در میان غفلت بازیکنان ایران پس از ورود به محوطه جریمه، دروازه را باز کرد.

/باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: اخبار ورزشی تیم ملی جوانان ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار