۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۱۴۲۶۳۵
دبیر فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه دو ناکامی در جام‌های جهانی باعث نمی‌شود فکری به حال آینده تیم ملی کنید، عنوان کرد: از نظر ما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده و قرار نیست در تمام جام‌های جهانی هم روی سکو برویم.
کد خبر: ۲۸۲۲۳

واکنش فدراسیون شمشیربازی به نتایج ضعیف تیم‌ملی در 2 جام جهانی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محسن وحدانی دبیر فدراسیون شمشیربازی  در مورد عملکرد تیم ملی شمشیربازی و نتایج ضعیف در جام جهانی لهستان و ایتالیا اظهار داشت: درست است نتایجی که در جام جهانی لهستان و ایتالیا کسب شد شایسته تیم ملی نبود، اما این تیم همان تیمی است که چند ماه قبل نایب قهرمان جهان شد. باید به بچه‌ها و کادرفنی فرصت بدهیم تا از این شرایط خارج شوند.

وی ادامه داد: در شکست‌ها هم بازیکنان و هم کادرفنی سهم دارند. در دیدار با ژاپن در جام جهانی که تیم ملی جلو بود بهترین بازیکن ما یعنی علی پاکدامن روز خوبی نداشت و شاید اگر آن بازی را می‌بردیم دیگر هیچ کدام از این حرف و حدیث‌ها نبود.

دبیر فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه دو ناکامی در جام های جهانی باعث نمی‌شود فکری به حال آینده تیم ملی کنید، عنوان کرد: از نظر ما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده و قرار نیست در تمام جام‌های جهانی هم روی سکو برویم. از سوی دیگر اگر این شرایط ادامه دار باشد، قطعا بررسی و تصمیم گیری خواهیم کرد. در هر صورت باید زمان بدهیم تا بچه‌ها ریکاوری و خودشان را پیدا کنند.

وحدانی در مورد شرایط پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیربازی که در سقوط بالگرد کرمان حضور داشت، گفت: خوشبختانه پورسلمان شرایط بهتری دارد و در تهران است و در فدراسیون هم حاضر می‌شود.

وی در خصوص جام جهانی اسلحه سابر مجارستان اظهار داشت: علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر نفرات اعزامی هستند و تیم ملی قرار است چند روز زودتر راهی مجارستان شود. یک اردوی مشترک نیز با این کشور تدارک دیده شده و پس از آن بچه‌ها وارد مسابقات می‌شوند.

/فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار