۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۵۳۱۰۵
پولادگر گفت: با همه فراز و نشیب‌ها، انتخابات فدراسیون ژیمناستیک با حضور حداکثر اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۳۸۶

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک با حضور حداکثر اعضا برگزار شد/ دست به دست هم بدهیم تا این رشته موفق شود

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت پس از پایان انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: خدا قوت به همه عزیزان می‌گویم و از حضور آن‌ها تشکر می‌کنم. خدا را شاکریم که امروز با همه فراز و نشیب‌ها، انتخابات با حضور حداکثر اعضا برگزار شد و کسی‌که بیشترین رای را داشت، انتخاب شد.

وی تاکید کرد: به آقای حقدادی تبریک می‌گویم که رأی اعتماد گرفت. از نوظهوری هم بابت حضور در انتخابات تشکر می‌کنم. وی یکی از پیشکسوتان و زحمتکشان این رشته است و از وجودش در فدراسیون با نظر رئیس منتخب استفاده خواهد شد.

عابد حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: تشکر از اعضای مجمع بابت حسن اعتماد و عنایتی که به من داشتند. همچنین به مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون هم تشکر می‌کنم. از ناظر فدراسیون هم بابت حضور در یک انتخابات صحیح و سالم تشکر می‌کنم.

وی افزود: از نظر من این نتایج، فقط اعداد است و نظر آن ۶ نفر نیز محترم است. دکتر نوظهوری از افتخارات و ذخایر ورزش کشور است و همیشه نسبت به ژیمناستیک عرق داشته است. فدراسیون ژیمناستیک خانه همه عزیزانی است که در مجمع حضور داشتند. سعی می‌کنم با حمایت همه، بهترین تصمیمات را بگیرم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا این رشته موفق شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها: پولادگر ژیمناستیک
ارسال نظر
آخرین اخبار