۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۴۰۳۵
اتحادیه جهانی به انتشار عکس‌هایی از تعدادی از ستارگان کشتی جهان که از یک خانواده هستند پرداخت که در میان آنها برادران گرایی نیز دیده می‌شوند.
کد خبر: ۲۹۳۶۱
برادران گرایی در میان ستاره‌های هم‌خانواده کشتی جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، همزمان با برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی آسیا، صفحه اینستاگرامی اتحادیه جهانی به معرفی تعدادی از قهرمانان و ستاره‌های کشتی جهان که با هم برادر و یا خواهر هستند پرداخته و از مخاطبان خود خواسته محبوب‌ترین خواهر‌ها و یا برادر‌های کشتی جهان را انتخاب کنند.

اولین عکس مربوط به محمدعلی و محمدرضا گرایی است که از سال ۲۰۲۰ تا امروز همزمان با هم عضو تیم ملی کشتی فرنگی بوده و از مدعیان جدی دو وزن ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان محسوب می‌شدند.

در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدرضا گرایی موفق به کسب نشان طلا شد و برادر بزرگتر محمدعلی که نمایشی تماشایی را در این رقابت‌ها داشت، دستش از مدال کوتاه ماند. در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ هم محمدرضا صاحب نشان طلای جهان شد و محمدعلی به نشان برنز رضایت داد.

در پیکار‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان نیز هر دو عضو تیم ملی فرنگی بودند که محمدرضا گرایی نایب قهرمان جهان شد و محمدعلی مدال نگرفت.

خواهران کاوایی، برادران لورینچ، خواهران ژومانازاروا، برادران نِمِس، برادران اوتوگورو، خواهران گودینز، برادران بیسلطانوف و برادران اِسترکنبورگ از جمله قهرمانانی هستند که با هم نسبت خانوادگی دارند و اتحادیه جهانی کشتی عکس‌هایی از آن‌ها را منتشر کرده است.

/تسنیم

برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظر
آخرین اخبار