۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۳۰۵۱۵
تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان روزهای یکشنبه (ساعت ۲۱) و سه شنبه (۲۰) در دیدارهایی تدارکاتی در سالن پاس قوامین تهران به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۲۹۴۹۷

امیدوارم با عبور از ایران و ژاپن قهرمان آسیا شویم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بهادر احمدوف سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی دوستانه با ایران گفت: از فدراسیون فوتبال ایران تشکر می‌کنم که ما را برای این بازی انتخاب کرد. این باعث افتخار است. ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. همیشه به ایران باخته‌ایم و امیدواریم این بار آنها را شکست بدهیم. این تجربه خوبی برای بازیکنان ما است.

تیم ملی ازبکستان در ماه‌های گذشته بازی‌های تدارکاتی بزرگی از جمله برزیل را انجام داده است. احمدوف در پاسخ به سئوال درباره حمایت فدراسیون ازبکستان از فوتسال این کشور و همچنین شانس ازبکها برای گرفتن قهرمانی آسیا از ایران و ژاپن گفت: ما همیشه حمایت فدراسیون را داشته‌ایم. سعی می‌کنیم مقابل ایران و ژاپن حرفی برای گفتن داشته باشیم. سعی می‌کنیم در اولین فرصت قهرمان آسیا بشویم و از ایران و ژاپن عبور کنیم.

احمدوف افزود: این بازی‌ها برای ما در درجه اول آماده سازی است. تلاش می‌کنیم ایران را شکست بدهیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در هر بازی با یک سیستم خاص بازی می‌کنیم.

همچنین رستم عمروف کاپیتان تیم ملی فوتسال ازبکستان هم گفت: از ایران حسین طیبی را می‌شناسم. ما با هم دوست و رفیق هستم. خودم دروازه بان هستم. با دروازه بان های ایران هم در ارتباط هستیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ازبکستان تصریح کرد: می‌دانیم که ایران دروازه بان های جدید دارد. با علیرضا صمیمی دروازه بان گذشته شما ارتباط خوبی داشتم. وحید شمسایی را هم خیلی وقت است می‌شناسم. از سال ۲۰۰۱ به بعد. خیلی مقابل شمسایی بازی کردم. حتی سرمربی ما هم مقابل شمسایی بازی کرده است. در قهرمانی آسیا هم شمسایی را ملاقات کردیم. می‌توانم بگویم شمسایی یکی از بازیکنان افسانه‌ای فوتسال و در حد فالکائو است.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان روزهای یکشنبه (ساعت ۲۱) و سه شنبه (۲۰) در دیدارهایی تدارکاتی در سالن پاس قوامین تهران به مصاف هم می‌روند.

برچسب ها: فوتسال تیم ملی فوتسال ازبکستان تیم ملی فوتسال ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار