۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۱۴۱۳
آنچلوتی گفت: که اگر رییس رئال مادرید بخواهد هر بازی با من صحبت کند، خوشحال هم خواهم شد، چون فکر می‌کنم مالک باشگاه این حق را دارد که از تصمیمات سرمربی مطلع باشد. این حق باشگاه است که بداند سرمربی دقیقا در حال انجام چه کاری است.
کد خبر: ۲۹۶۶۹

حرکت مالکان چلسی درستی  است/حق باشگاه است که بداند سرمربی دقیقا در حال انجام چه کاری است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چلسی امشب در حالی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است که شرایط خوبی را سپری نمی‌کند. 

شاگردان فرانک لمپارد روز یکشنبه در دیدار برابر برایتون شکست خوردند و بولی به همراه بهداد اقبالی، دیگر مالک چلسی، راهی رختکن این تیم شد تا با بازیکنانش صحبتی داشته باشد و این موضوع مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. 

گفته می‌شود که بولی در صحبت‌هایش در رختکن چلسی شرایط فعلی این تیم را شرم‌آور خوانده و به شدت از یکی از بازیکنان قدیمی و ارشد این تیم انتقاد کرده است. 

هرچند چنین رفتاری از سوی مالکان یک باشگاه چندان رایج و قابل قبول نیست، اما آنچلوتی معتقد است که این اقدام می‌تواند به چلسی کمک کند و آن را حرکت درستی توصیف کرده است. 

سرمربی رئال مادرید به خبرنگاران گفت: «این اقدام از سوی مالکان می‌تواند انگیزه بسیار مهمی برای بازیکنان باشد. شرایط فعلی چلسی شرایط خوبی نیست. من فکر می‌کنم داشتن حمایت از سوی باشگاه می‌تواند بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد که عملکرد بهتری داشته باشند. 

فکر می‌کنم این اقدام خوبی است و اگر افرادی از باشگاه به دنبال صحبت با بازیکنان باشند، من مشکلی ندارم. اگر رییس رئال مادرید بخواهد هر بازی با من صحبت کند، خوشحال هم خواهم شد، چون فکر می‌کنم مالک باشگاه این حق را دارد که از تصمیمات سرمربی مطلع باشد. این حق باشگاه است که بداند سرمربی دقیقا در حال انجام چه کاری است.»

/باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: چلسی رئال مادرید
ارسال نظر
آخرین اخبار