۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۱۳۴۳۱۳
مسابقات جام پیروزی ترکیه دهه اول اردیبهشت به انجام خواهد رسید و علی احمدی‌وفا در ۵۵ کیلو، امیررضا ده‌بزرگی در و محمد عشیری در ۶۰ کیلو، اهورا بویری در ۶۷ کیلو، یاسین یزدی و میثم شاکری در ۸۲ کیلو، ابوالفضل چوپانی و ابوالفضل پایدار در ۸۷ کیلو، فردین هدایتی و ابوالفضل فتحی در ۱۳۰ کیلوگرم نفرات اعزامی به ترکیه هستند.
کد خبر: ۲۹۷۱۳
مسافران جام پیروزی ترکیه مشخص شدند/ ۲ قهرمان جهان در لیست اعزامی فرنگی‌کاران
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شاگردان حمید باوفا که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جهانی آماده می‌کنند، از روز ۲۵ فروردین دور جدید تمرینات‌شان را در بندر امام خمینی آغاز کردند.

این اردو تا روز چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن نیز تیم منتخب فرنگی جوانان راهی جام پیروزی ترکیه خواهد شد.

مسابقاتی که دهه اول اردیبهشت به انجام خواهد رسید و علی احمدی‌وفا در ۵۵ کیلو، امیررضا ده‌بزرگی در و محمد عشیری در ۶۰ کیلو، اهورا بویری در ۶۷ کیلو، یاسین یزدی و میثم شاکری در ۸۲ کیلو، ابوالفضل چوپانی و ابوالفضل پایدار در ۸۷ کیلو، فردین هدایتی و ابوالفضل فتحی در ۱۳۰ کیلوگرم نفرات اعزامی به ترکیه هستند.

در جمع این نفرات، ده‌بزرگی که در رده سنی بزرگسالان هم مدعی است و حتی چند ماه قبل برای انتخاب تیم آسیایی به تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی اعزام شد، مدال طلای جوانان جهان را در کارنامه دارد.

احمدی‌وفا نیز سال گذشته مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان را در ایتالیا به دست آورد؛ بنابراین دو قهرمان جهان در ترکیب تیم اعزامی به ترکیه حضور دارند.

/تسنیم

برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظر
آخرین اخبار