۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۱۶۹۲
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با وجود اینکه ۳ امتیاز بازی دربی برای هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس اهمیت دارد، اما به نظرم بازی زیبایی را شاهد نخواهیم بود و دوباره مساوی می‌شود.
کد خبر: ۲۹۷۴۰

دربی زیبایی را شاهد نخواهیم بود / ساکت الهامی مربی نیست و مربا است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: اکثر بازی‌های دربی زیبا نیستند و از زمانی که این دیدار‌ها برگزار شدند به جز ۴، ۵ بازی که جذابیت داشتند، مابقی آن‌ها کسل کننده بودند و هر ۲ تیم در لاک دفاعی می‌روند تا گل نخورند. البته این دربی برای هر ۲ تیم ۶ امتیاز دارد و برنده این دیدار ۹۰ درصد قهرمان می‌شود.

او ادامه داد: با وجود اینکه ۳ امتیاز بازی دربی برای هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس اهمیت دارد، اما به نظرم بازی زیبایی را شاهد نخواهیم بود و دوباره مساوی می‌شود.

مساوی دربی سرخابی ها آرزوی تیم سپاهان است 

سلطانی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس و استقلال برای نباختن به زمین مسابقه می‌آیند. تیم استقلال فوروارد‌های خوبی دارد، اما مدافعانش ضعیف هستند. در آن طرف، تیم پرسپولیس دفاع خوبی دارد. به نظرم سرخپوشان با آنالیز و مهره چینی خوب کادر فنی می‌توانند برنده دربی شوند. همچنین تیم سپاهان هم آرزو می‌کند که دربی مساوی شود، چون به نفعش است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی پایتخت گفت: من به عنوان یک  پرسپولیسی دوست دارم تیمم برنده دربی شود. پیروزی در این دیدار به هنر مربی برمی گردد که بتواند به خوبی تیم حریف را آنالیز کند و مهره چینی خوبی انجام دهد تا تیمش در این بازی نتیجه بگیرد.

ساکت الهامی مربی نیست و مربا است!

او درباره برد ۶ گله استقلال برابر تیم هوادار گفت: ساکت الهامی مدعی مربیگری در تیم ملی فوتبال است، تیمش ۶ گل از استقلال خورد، اما همین تیم چند هفته پیش توانست پرسپولیس را شکست بدهد و الهامی خیال می‌کرد که دنیا را برده است. به نظرم الهامی مربی نیست و مربا است. زمانی که الهامی دید که تیمش به راحتی گل می‌خورد باید تیمش را دفاعی می‌کرد تا ۶ گل نخورد و آبرویزی نشود.

سلطانی درباره شائبه تبانی در بازی استقلال و هوادار گفت: من اعتقادی به تبانی ندارم، اما ۶ گل خوردن تیم هوادار به بی عرضگی و کم کاری  سر مربی اش برمی گردد که الفبای فوتبال را نمی‌داند.

تدافعی بازی کردن به نفع پرسپولیس نیست 

پیشکسوت پرسپولیس درباره برگ برنده بازی دربی گفت: به نظرم تیم پرسپولیس باید حمله کند و در لاک دفاعی فرو نرود. اگر این تیم برای برد به زمین مسابقه برود و دفاعی بازی نکند در آن صورت در دربی موفق می‌شود در غیر این صورت اگر یحیی تیمش را به عقب ببرد، نتیجه بدی برابر استقلال کسب می‌کند. آبی پوشان در صورتی که مثل دیدار با هوادار بازی کنند و بی محابا حمله کنند برایشان در دربی دردسرساز می‌شود.

زیبایی فوتبال به حضور هواداران در ورزشگاه ها است 

او درباره اینکه حضور هواداران در بازی دربی تاثیرگذار است، بیان کرد: زیبایی فوتبال به حضور هواداران در ورزشگاه‌ها است. بازیکن با تشویق هوادار انگیزه پیدا می‌کند و بازی خوبی ارائه می‌دهد. تماشاگران در بازی‌ها کم باشند در آن صورت این موضوع  به فوتبال ضربه می‌زند. من شنیدم ۱۵ هزار بلیت برای دربی می‌فروشند، اما به نظرم ۵۰ هزار تماشاگر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی می‌آیند.

گلزنی به بیرانوند و حسینی سخت است 

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره اینکه عملکرد کدامیک از گلر‌های استقلال و پرسپولیس بهتر است، گفت: بیرانوند و حسینی دروازه بانان تیم ملی هستند و هر ۲ نفر در یک سطح هستند. البته هر کدام از آن‌ها یک اشتباه کنند کارشان تمام است، اما با توجه به اینکه هر ۲ نفر تجربه کافی دارند گل زدن به آن‌ها سخت است.

او در پایان درباره توصیه اش به تماشاگران بازی دربی گفت: هواداران باید تیم خود را تشویق کنند تا بازی  به حاشیه نرود تا بازی زیبایی را مشاهده کنند. به هر حال مربیان برگ برنده این دیدار هستند و هر مربی زرنگ باشد و آنالیز خوبی انجام بدهد تیمش این بازی را پیروز می‌شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: تیم فوتبال پرسپولیس تهران تیم فوتبال استقلال تهران دربی تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار