۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۵۶۸۴
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط آبی پوشان ایده آل است و با همین روحیه بالا می‌توانند برنده دربی شوند.
کد خبر: ۲۹۷۸۹

استقلال برنده دربی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محسن گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: این بازی هم همانند سایر دیدار‌ها است، اما خودمان این بازی را حساس کردیم. به نظرم هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی بهتر باشد برنده دربی می‌شود. اکنون شرایط استقلال ایده آل است و امیدوارم تا روز بازی دربی روحیه شان بالا باشد تا امتیازات کامل این بازی را بگیرند.

او ادامه داد: این بازی حساسیت بالایی دارد به خاطر همین موقعیت گلزنی کم به وجود می‌آید و هر تیمی از حداقل موقعیت بتواند بهره ببرد در آن صورت می‌تواند به موفقیت برسد.

گروسی درباره برگ برنده دربی سرخابی‌ها بیان کرد: این بازی ارتباطی به وضعیت ۲ تیم در جدول رده بندی ندارد و هر تیمی که از همان ابتدای مسابقه از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشد در نهایت می‌تواند بازی خوبی ارائه بدهد و برنده شود. ساپینتو هم گفته بود که اگر شرایط روحی و روانی مان به همین صورت باشد می‌توانیم در دربی موفق شویم.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه خط حمله قدرتمند آبی پوشان برابر خط دفاع مستحکم پرسپولیس قرار می‌گیرد، گفت: من به تیم رقیب کاری ندارم، اما استقلال توان این را دارد که به همه تیم‌ها گل بزند به شرطی که مهاجمان تمرکز لازم داشته باشند و از تک موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

او درباره اینکه بازی دربی در تعیین قهرمانی تاثیرگذار است، گفت: این بازی نمی‌تواند بی تاثیر نباشد، اما برنده این بازی ۳ بازی دیگر هم دارد و باید در همه بازی‌ها برنده شود تا قهرمانی را به دست آورد. به نظرم تیم استقلال باید به فکر هر بازی باشد و ۴ فینال پیش دارد که اولین بازی فینالش با پرسپولیس است.

گروسی درباره اینکه حضور هواداران در بازی دربی تاثیرگذار است، بیان کرد: شاید حضور تماشاگران برای یکسری از بازیکنان جوان تاثیرگذار باشد. تیم استقلال از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد و امیدوارم با حضور هواداران هم روحیه خود را در دربی حفظ کنند و تاثیرمنفی رویشان نگذارد.

او درباره توصیه اش به هواداران در بازی دربی گفت: هواداران واقعی همیشه تیم خود را تشویق می‌کنند و نیازی به توصیه ندارند و شک نکنید آن‌ها فقط از تیم خود حمایت خواهند کرد.

پیشکسوت استقلال درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی سرخابی‌ها گفت: پیش بینی نتیجه این بازی سخت است، اما دوست دارم استقلال برنده شود./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: استقلال تهران دربی دربی پایتخت پرسپولیس
ارسال نظر
آخرین اخبار