۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۹۴۷۹۰
مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا
این مسابقات عصر امروز با رقابت ملی‌پوشان کشورمان در 6 ماده فینال در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۳۰۰۸۲
کسب مدالهای رنگارنگ تیم ایران ادامه دارد
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا امروز 9 اردیبهشت ماه در نوبت صبح ادامه پیدا کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در ماده فینال و یک مسابقه نیمه‌نهایی و 2 مسابقه مقدماتی به مصاف رقیبان رفتند.

داریوش محمدی و علیرضا خمسه در کایاک دونفره 500 متر مردان جوانان در رقابت با حریفانی از چین‌تایپه، تایلند، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان، هند، تاجیکستان و هنگ‌کنگ با زمان 1:37.357 ثانیه با اختلاف هزارم ثانیه پس از قایقرانان قزاقستان در رده دوم قرار گرفتند و صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت نماینده ازبکستان سوم شد.

ترنم اکبرزاده در کایاک یکنفره 500 متر بانوان جوانان در رقابت با حریفانی از تایلند، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان، هند، و هنگ‌کنگ با زمان 2:03.551 دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نماینده قزاقستان سوم شد.

مائده شورگشتی و هدیه خیرآبادی در کانوی دونفره 500 متر بانوان زیر 23 سال در رقابت با حریفانی از تایلند، قزاقستان و ازبکستان با زمان 2:08.387 دقیقه پس از قایقرانان ازبکستان در رده دوم قرار گرفتند و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نماینده تایلند سوم شد.

شهلا بهروزی‌راد در KL3 200 متر بانوان در رقابت با 2 رقیب هندی و رقبایی از قزاقستان و ازبکستان با زمان 51.051  ثانیه دوم و صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و سوم شدند.

مسعود قیصری در KL3 200 متر مردان در رقابت با 3 رقیب هندی، 2 رقیب ازبکستانی و رقبایی از قزاقستان و تایلند با زمان 44.314 ثانیه چهارم شد. در این رقابت نمایندگان هند، قزاقستان و ازبکستان صاحب مدال شدند.

این مسابقات عصر امروز با رقابت ملی‌پوشان کشورمان در 6 ماده فینال در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا خواهد کرد.

/روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی

برچسب ها: قایقرانی
ارسال نظر
آخرین اخبار