۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۰۱۸۱۰
وینگر برزیلی بارسلونا گفت: بسیار خوشحالم، نه فقط به خاطر خودم که برای همه تیم. بسیار تلاش کردیم و در این تیم خیلی ها تاکنون قهرمانی لالیگا را تجربه نکرده بودند. این اولین قهرمانی برای بسیاری از بازیکنان ماست و از این حیث نیز خاص است.
کد خبر: ۳۰۷۸۷

هیچکس باور نمی‌کرد با این اختلاف قهرمان شویم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بارسلونا دیشب با برتری ۲-۴ در زمین اسپانیول توانست برای بیست و هفتمین بار قهرمان لالیگا شود. تیم تحت هدایت ژاوی کمترین نوسان را در لالیگا داشت و در نهایت چهار هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمانی خود را قطعی کرد. فاصله بارسا با رئال مادرید که در رده دوم قرار دارد، ۱۴ امتیاز است.

در ابتدای فصل شانس زیادی برای قهرمانی بارسا قائل نبودند ولی این تیم ثبات بیشتری نسبت به رقبای خود داشت و به شایستگی هم قهرمان شد.

رافینیا در مورد قهرمانی بارسا گفت: «بسیار خوشحالم، نه فقط به خاطر خودم که برای همه تیم. بسیار تلاش کردیم و در این تیم خیلی ها تاکنون قهرمانی لالیگا را تجربه نکرده بودند. این اولین قهرمانی برای بسیاری از بازیکنان ماست و از این حیث نیز خاص است. خیلی ها حتی شما خبرنگاران و روزنامه‌نگاران هم تصور نمی کردید با این اختلاف امتیاز و چهار هفته زودتر قهرمان شویم ولی ما در سکوت کار خودمان را کردیم.»

رافینیا ادامه داد: «به خصوص برای من به عنوان یک بازیکن برزیلی اولین فصل حضور در بارسا سخت بود، چون به خاطر برزیلی بودن همیشه انتظارات از یک بازیکن بالاست. در مقاطعی بسیار رنج کشیدم ولی حالا خوشحال و راضی هستم.»

/باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها: بارسلونا لالیگا فوتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار