۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۹۱۴۷۹
خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که مدیران بایرن مونیخ به هیچ وجه حاضر نیستند برای فروش این هافبک در پنجره نقل و انتقالات تابستانی وارد مذاکره شوند. 
کد خبر: ۳۰۸۸۱

مدیران بایرن قصد مذاکره سر کیمیش را ندارن

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کیمیش به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه و درخشان بایرن مونیخ نقش مهمی را در موفقیت‌های چند فصل اخیر این تیم ایفا کرده است. 

هرچند این هافبک آلمانی هم مانند بسیاری دیگر از بازیکنان بایرن از شرایط این فصل این تیم و خصوصا قطع همکاری ناگهانی با یولیان ناگلزمان راضی نیست و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی راه را برای ارائه پیشنهاد به او باز ببینند. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که رئال مادرید شرایط این بازیکن را به دقت زیر نظر دارد و این در حالی است که گفته می‌شود بارسلونا هم قصد دارد برای جذب کیمیش و تقویت خط میانی این تیم اقدام کند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که مدیران بایرن مونیخ به هیچ وجه حاضر نیستند برای فروش این هافبک در پنجره نقل و انتقالات تابستانی وارد مذاکره شوند. 

پاسخ آنها به پیشنهاد هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا برای جذب کیمیش منفی خواهد بود چون مدیران این باشگاه معتقد هستند که این بازیکن به هیچ وجه فروشی نیست و موضع آنها هم در طول تابستان تغییر نخواهد کرد.

/باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها: کیمیچ بایرن مونیخ
ارسال نظر
آخرین اخبار