۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۱۱۱۱۳۲
دومبن دوره مسابقات کشوری گلوله زنی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۳۰۹۲۷

پایان دومین دوره مسابقات گلوله‌زنی با معرفی برترین‌ها

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دومین دوره مسابقات کشوری گلوله زنی جام سردار شهید سپهبد سلیمانی در بخش اف کلاس به همت فدراسیون تیراندازی و با همکاری دانشگاه امام حسین (ع) و با حضور ۱۱۷ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد.

نتایج در بخش انفرادی به شرح زیر است:

۱- یوسف ملایی از هرمزگان

۲- حسن کریم‌زاده از قم

۳- عبدالحسین حسینی فر از تهران

نتایج در بخش تیمی نیز به شرح زیر است:

۱- تیم شهید عباس دوران از استان فارس

۲- تیراندازان غرب از استان کرمانشاه

۳- تیم شهید عبدالرسول زرین از استان اصفهان

سردار مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات کشوری گلوله زنی جام سردار شهید سپهبد سلیمانی در بخش اف کلاس اظهار داشت: اینکه از راه دور به این مسابقات آمدید برای شما عمل صالح محسوب می‌شود. ورزش تیراندازی بسیار با ارزش و مورد سفارش حضرت محمد (ص) است و همچنین تنها ورزشی است که امام بر آن امر مستحب قرار داده‌اند، ورزش تیراندازی است.

وی در ادامه افزود: در این دوره استقبال خوبی انجام شد. در مورد فشنگ و سلاح مورد نیاز شما جلسات داشتیم و برای مسابقه بعد ۲۰۰ سهمیه در اختیار شما قرار می‌گیرد. در آمریکا در سال ۱۱ هزار مسابقه گلوله‌زنی برگزار می‌شود ولی در ایران شاهد برگزاری این مسابقات در سطح زیادی نیستیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: ما در حال رونق تیراندازی حتی در تفنگ و تپانچه هستیم. تا کنون ۱۰ اعزام به مسابقات برون مرزی داشتیم که حاصل آن ۱۲ مدال رنگارنگ است و در حال حاضر نیز تیم اهداف پروازی به مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان اعزام شده است و همچنین هانیه رستمیان اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک توکیو را کسب کرده است.

وی در پایان از تیراندازان خواست تا در استان‌های خود فعال باشند و تاکید کرد: با هیأت‌های تیراندازی استان خود ارتباط برقرار کنید و لازم است تا هیأت‌ها را در این رشته فعال کنید و پیگیر برگزاری مسابقات گلوله زنی در سطح استان خود باشید.

برچسب ها: فدراسیون تیراندازی ایالات متحده امریکا مرتضی قربانی
ارسال نظر
آخرین اخبار