۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۱۲۰۱۰۸
طبق گزارش پلیس والنسیا، احتمالاً این سارقان جزو باندی حرفه‌ای و سازمان‌یافته هستند که وضعیت زندگی بازیکنان فوتبال شاغل در اسپانیا را از طریق بررسی فعالیت‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی به دقت زیر نظر دارند و مترصد فرصت برای حمله به منازل‌شان هستند.
کد خبر: ۳۱۱۲۱
سرقت ۱۶۰ هزاریورویی از منزل بازیکن والنسیا با ضرب و شتم همسرش
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سه سارق نقاب‌دار در شبی که جاستین کلایورت مهاجم هلندی تیم فوتبال والنسیا در منزلش حضور نداشت، به خانه او دستبرد زدند. این سه نفر که گفته می‌شود ممکن است جزو یک باند حرفه‌ای و سازمان یافته باشند، با اطلاع از اینکه بازیکن سابق رم برای همراهی والنسیا در سفر به مایورکا در منزلش نیست و سیستم امنیتی خانه او نیز از کار افتاده، برای ورود به خانه‌اش نقشه کشیده بودند.

آنها در حالی که همسر بازیکن هلندی برای گرداندن سگ خود به خیابان‌های محله بتارا در شهر والنسیا رفته بود، کمین کرده و به محض ورودش به منزل، به او حمله کرده و با متوسل شدن به ضرب و شتم به محل نگهداری اموال ارزشمند او و همسرش از جمله چند ساعت گرانقیمت، جواهر‌آلات و لباس‌های قیمتی دسترسی پیدا کردند و آنها که مجموعاً 160 هزار یورو می‌ارزیدند به سرقت بردند.

این اتفاق بسیار سریع و در مدت زمان تنها دو دقیقه به وقوع پیوسته و ظاهراً همسر کلایورت نیز دچار آسیب و جراحتی‌هایی جزئی شده است. پس از خروج سارقان از منزل، همسر بازیکن والنسیا با پلیس تماس می‌گیرد و مشخصات سارقان را که ظاهراً لهجه انگلیسی هم داشته‌اند، به آنها اعلام می‌کند.

طبق گزارش پلیس والنسیا، احتمالاً این سارقان جزو باندی حرفه‌ای و سازمان‌یافته هستند که وضعیت زندگی بازیکنان فوتبال شاغل در اسپانیا را از طریق بررسی فعالیت‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی به دقت زیر نظر دارند و مترصد فرصت برای حمله به منازل‌شان هستند.  در واقع ماه آگوست سال گذشته نیز آنها به منزل سامو کاستی‌یخو که در همین منطقه بتاره واقع شده است، حمله کردند. آوریل سال 2022 هم آنها به خانه شکوردان موستافی بازیکن لوانته، دیگر تیم شهر والنسیا دستبرد زدند.

انتهای پیام/نشریه آ اس اسپانیا

برچسب ها: لالیگا والنسیا
ارسال نظر
آخرین اخبار