۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۳۳۹۵۳۹
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم سوابق آموزشی دارد و هم اجرایی، گفت: مجلس به وی رای اعتماد بالایی می دهد.
کد خبر: ۳۱۲۶

جعفر قادری، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی خطوط بیان کرد:  نوری از تجربیات خوبی برخوردار است. وی سال‌ها در وزارت آموزش پرورش بوده و از بدنه این وزارتخانه است. مسئولیت های مهمی هم در وزارتخانه داشت.

 

وی با بیان اینکه تدریس و معلمی در آموزش و پرورش و همچنین در دانشگاه علامه طباطبایی جزیی از سوابق خوب ایشان است، افزود: همچنین ایشان در صندوق ذخیره فرهنگیان مسئولیت داشته و شناخت کافی از موضوعات فرهنگیان جامعه دارد.

 

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: آقای نوری علاوه بر سوابق آموزشی و مدیریتی در وزارت آموزش و پرورش، در حوزه اجرایی هم سابقه دارد و سال‌ها در قرارگاه خاتم الانبیاء بوده و تسلطی بر کارهای اجرایی دارد.

قطعا نمایندگان رای اعتماد بالایی به نوری خواهند داد

قادری افزود: مجموعه سوابق آموزشی و مدیریتی و همچنین اجرایی آقای نوری، وی را بعنوان یک مدیر موفق قرار داده که می تواند در وزارت آموزش و پرورش موفق باشد.

 

وی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را گزینه مناسبی برای این وزارتخانه دانست و اظهار داشت: قطعا نمایندگان رای اعتماد بالایی به ایشان خواهند داد.

 

حسین باغگلی و مسعود فیاضی 2 گزینه قبلی رئیس جمهور برای تصدی این وزارتخانه بودند که مجلس به آنها رای اعتماد نداد.

 

برچسب ها: نوری سوابق آموزشی جرایی
ارسال نظر
آخرین اخبار