۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۲۵۴۶۷۷
شنیده ها حاکی است تعدادی از اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی تهران توسط یکی از نهادهای نظارتی جهت پاسخگویی فرا خوانده شده اند.
کد خبر: ۳۱۶۱۶

تعدادی از اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی توسط یک نهاد نظارتی فراخوانده شدند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پیش از این نیز جمع کثیری از اعضای نظام مهندسی تهران در اعتراض به ابلاغ شیوه نامه جدید وزارت راه و شهرسازی که موجب تعطیلی و سرگردانی شرکت های طراح و ناظر شده بود در طبقه پنجم سازمان نظام مهندسی تجمع کرده و از اعضای هیئت مدیره خواستار واکنش شایسته به اجحاف در حق صنف خود شده بودند.

وزارت راه و شهرسازی در اقدامی ناباورانه شیوه نامه ای هم در خصوص شرکت های سازندگان ابلاغ نمود که آن نیز موجب نابسامانی و ایجاد مشکلات عدیده برای شرکت های مجری شده است.

به همین دلیل بیش از یکصد نفر از مدیران عامل شرکت های طراح و ناظر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به همراه تعدادی از مدیران عامل شرکت های مجری (سازندگان ذیصلاح ) به منظور اعتراض به رفتار منفعلانه سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در خصوص شیوه نامه در این سازمان جمع شده و از اعضای هیات مدیره توضیح خواستند.

بر این اساس، در حال حاضر تعدادی اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی بنا به دلایلی جهت پاسخگویی به برخی سوالات توسط نهاد نظارتی فراخوانده شده اند.

برچسب ها: نظام مهندسی قانون نظام مهندسی وزارت راه و شهرسازی هیئت مدیره
ارسال نظر
آخرین اخبار