۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۱۱۶۱۲۹۶
تمامی همکاران حقوقی و فعالان صنفی دعوت می شوند در تجمع کاملا صنفی روز دوشنبه ساعت ۱۱ صبح مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ مقابل وزارت راه و شهرسازی حضور به هم رسانند.
کد خبر: ۳۱۵۰۳

فراخوان ستاد اتحاد صنفی مهندسان ساختمان کشور/ ۱۹ تیرماه ساعت ۱۱ مقابل وزارت راه و شهرسازی


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ستاد اتحاد صنفی در اطلاعیه ای اعلام کرد: بدینوسیله از تمامی همکاران حقوقی و فعالان صنفی دعوت می شود تا در تجمع کاملا صنفی روز دوشنبه ساعت ۱۱ صبح مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ مقابل وزارت راه و شهرسازی حضور به هم رسانند تا از این طریق خواسته های به حق صنفی خود را به گوش وزیر مردمی راه و شهرسازی جناب آقای مهندس بذرپاش برسانیم .

مسیر عدالت جز با اجرای قانون پیموده نخواهد شد! همه خواهیم آمد

اهم خواسته های اشخاص حقوقی مظلوم عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان عبارتند از ؛

۱- باتوجه به ابطال شیوه نامه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی عضو سازمان نظام مهندسی طبق رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و عطف به بخشنامه شماره ۸۵۲۳۰ مورخه ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ وزارتخانه مطبوع مجاز به ارسال شیوه نامه و یا اصلاحیه در موضوع مذکور نمی‌باشد. لذا از وزیر محترم تقاضا میشود دستور فرمایند تا طبق روش قبل برمبنای مبحث دوم مقررات ملی ساختمان و آئین نامه اجرائی نسبت به صدور کلیه پروانه های اشخاص حقوقی اقدام گردد.

۲-از آنجا که دفتر توسعه مهندسی ساختمان و معاونت مسکن و ساختمان و همچنین شورای مرکزی ساختمان و سامانه سپامک با خلق بخشنامه های خلق الساعه و غیر کارشناسی و ایجاد موانع مختلف در سامانه سپامک مشکلات عدیده ای را برای مجریان ذیصلاح ایجاد نموده اند مقتضی است که وزیر محترم هرچه سریعتر نسبت به لغو تمامی آنها دستور فرمایند و ایشان را ملزم به رجوع به قانون فرمایند.

۳- همچنین مشکلات ذکر شده و صدور بخشنامه های خلق الساعه و غیر کارشناسی و ایجاد موانع مختلف در سامانه سپامک مشکلات عدیده ای را بزودی برای شرکت‌های ژئوتکنیک و آزمایشگاهی ایجاد خواهد نمود که لازم است در این خصوص پیش از ایجاد ضررهای مالی و هنگفت و مطابق با شعار امسال نظام ایشان را ملزم به رجوع به قانون نمایید.

«ستاد اتحادیه صنفی»
وعده ما روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۱۱ صبح.

برچسب ها: بخش خصوصی #وزارت راه و شهرسازی قانون نظام مهندسی نظام مهندسی
ارسال نظر
آخرین اخبار