۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۹۱۹۷۰
ماکرون در حاشیه نمایشگاه «ویواتِک» در پاریس و در پاسخ به سوال یک هوادار فوتبال درباره امباپه گفت: من اطلاعاتی درباره آینده امباپه ندارم، اما تلاش خواهم کرد او در تیم کنونی خود باقی بماند.
کد خبر: ۳۱۷۱۱

رئیس‌جمهور فرانسه: تلاش خواهم کرد امباپه درپاریس بماند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه روز چهارشنبه (دیروز) تایید کرد که تلاش می‌کند تا با اعمال فشار، «کیلیان امباپه» فوق‌ستاره فرانسوی تیم پاری‌سن ژرمن در ترکیب این تیم باقی بماند.

امباپه اخیراً اعلام کرده قرارداد خود را پس از سال ۲۰۲۴ تمدید نخواهد کرد. این اظهارنظر باعث خشم قهرمان لیگ فرانسه شده و گفته به پیشنهاد‌ها برای خرید او جواب مثبت خواهد داد و اجازه نمی‌دهد بهترین بازیکن چهار فصل اخیر لیگ فرانسه در پایان سال آینده و به صورت آزاد، این تیم را ترک کند.

رسانه‌ها می‌گویند در سایه عدم موافقت امباپه با فعال سازی بند تمدید یک ساله قرارداد خود تا ۲۰۲۵، رئال مادرید تلاش دارد او را در تابستان ۲۰۲۴ و به صورت آزاد به خدمت بگیرد. گفته می‌شود ترجیح مهاجم پاریسی‌ها نیز حضور در سانتیاگو برنابئو است.

ماکرون در حاشیه نمایشگاه «ویواتِک» در پاریس و در پاسخ به سوال یک هوادار فوتبال درباره امباپه گفت: «من اطلاعاتی درباره آینده امباپه ندارم، اما تلاش خواهم کرد او در تیم کنونی خود باقی بماند».

این برای اولین بار نیست که ماکرون وارد ماجرای امباپه می‌شود. فوق ستاره فرانسوی فصل گذشته نیز که در آستانه پیوستن به رئال مادرید بود و در نهایت این انتقال انجام نشد، گفته بود از «توصیه خوب» رئیس‌جمهور برای ماندن در پاریس قدردانی می‌کند.

امباپه ۲۴ ساله که تابستان گذشته خبر‌های زیادی مبنی بر حضور او در رئال مادرید شنیده می‌شد، ناگهان تصاویر او با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن که روی آن ۲۰۲۵ درج شده بود، در رسانه‌ها منتشر شد.

«فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید درباره تلاش برای جذب امباپه در تابستان گذشته گفته بود: تلاش برای حضور او در رئال مادرید، یک روند طولانی و طاقت‌فرسا بود، اما او نظرش را عوض کرد. اما من فکر می‌کنم او تحت فشار بود. اگر رئیس‌جمهور فرانسه و یا شهردار پاریس از تو چیزی را بخواهند، سخت است مقاومت کنید.

/باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها: پاری سن ژرمن لیگ فرانسه
ارسال نظر
آخرین اخبار