۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۱۰۳۷۱۲
معنوی نژاد بازیکن باسابقه تیم ملی با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت: این نیز بگذرد.... صبر بهترین عکس‌العمل در برابر ناحقی است و گذر زمان بهترین وسیله برای اثبات تصمیمات نادرست.
کد خبر: ۳۱۷۳۰

معنوی نژاد به خط خوردنش از تیم ملی والیبال واکنش نشان داد/این نیز بگذرد!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی هفته دوم باید به مصاف آلمان به میدان برود.

روز گذشته بهروز عطایی اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی را اعلام کرد که این اسامی عبارتند از: سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی.

در ترکیب اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی محمد جواد معنوی نژاد جای خود را به میثم صالحی داد؛ این تغییر باعث شد تا معنوی نژاد بازیکن باسابقه تیم ملی با انتشار پستی در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دهد. او در این رابطه نوشت: «این نیز بگذرد.... صبر بهترین عکس‌العمل در برابر ناحقی است و گذر زمان بهترین وسیله برای اثبات تصمیمات نادرست.»

واکنش معنوی نژاد به خط خوردنش از تیم ملی والیبال

معنوی نژاد پیش از برگزاری لیگ ملت‌ها به دلیل اینکه برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم اندونزی قرارداد بسته بود، از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شد، هر چند که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی به بحث کنار گذاشته معنوی نژاد از ترکیب تیم واکنش نشان داد و معتقد بود معنوی نژاد از تیم جدا شد و دوباره به ترکیب تیم اضافه شد!

برنامه تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:

ایران - آلمان: سه‌شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۴:۳۰

ایران – ایتالیا: چهارشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۴:۳۰

ایران – آمریکا: جمعه دوم تیر ساعت ۱۸

ایران - هلند: شنبه سوم تیر ساعت ۱۸:۳۰

برچسب ها: محمدجواد معنوی نژاد لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار