۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
تعداد بازدید: ۱۳۲۶۰۲
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد، گفت: در آینده متوجه خواهید شد.
کد خبر: ۳۱۹۰۲

طارمی از باشگاه آینده خودش خبر داد/به همین روال باشد قطعاً در جام ملت‌ها به مشکل می‌خوریم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهدی طارمی پس از بازگشت همراه با کاروان تیم ملی ایران از تورنمنت کافا که با قهرمانی این تیم و آقای گلی خودش به همراه جایزه ارزشمندترین بازیکن رقابت‌ها همراه بود، گفت: قبلاً در مورد این تورنمنت صحبت کردم. باید شرکت می‌کردیم. مهمترین نتیجه این حضور هم ایجاد ذهنیت قهرمانی در ذهن بازیکنان تیم بود. به نظرم خیلی مهم بود که جام بگیریم و این جام گرفتن انگیزه‌ای می‌شود که در جام ملت‌ها با قدرت بیشتری شرکت کنیم.

مهاجم گلزن تیم ملی ایران درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن جام تاکید کرد: وقتی در یک رشته گروهی هستید نمی‌توانید به موفقیت فردی دست پیدا کنید و طبیعتاً تلاش همه بچه‌ها بود و از همه تشکر می‌کنم که به من کمک کردند که گل‌های بیشتری بزنم.

او درباره صحبت‌های منتقدان در خصوص بازی با تیم‌های ضعیف در تورنمنت کافا تصریح کرد: واضح است وقتی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنید کیفیت و سطح تیم تان بالا می‌رود اما در این تورنمنت به اهداف و برنامه‌هایی که داشتیم رسیدیم. همانطور که گفتم مهمترین دستاورد همان ذهنیت قهرمانی بود. در آینده باید بازی‌های بزرگ‌تری برگزار و نقاط ضعف خودمان را پیدا کنیم، اما اگر به همین روال باشد قطعاً در جام ملت‌ها به مشکل می‌خوریم.

طارمی در مورد اینکه فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد، گفت: در آینده متوجه خواهید شد.

او درباره بازی نزدیک با ازبکستان در فینال کافا گفت: بازیکنان ما اکثراً از اروپا آمده بودند و خستگی بازیکنانی که در اروپا هستند از نفراتی که در آسیا بازی می‌کنند، بیشتر است. فصل دراز مدت همراه با برگزاری جام جهانی در میانه آن، خیلی در این مسابقه تأثیر داشت. در ابتدای بازی هم بیرانوند و عزت اللهی با هم برخورد داشتند که خوشبختانه به خیر گذشت. امیدوارم زودتر بهبودی حاصل شود. بعد از آن هم رفته رفته به بازی بازگشتیم و نیمه دوم گل زدیم و طبیعی است حریف بعد از گل خوردن آن هم در خانه پرس خود را بالاتر آورد و بیشتر حمله کرد. ما هم ریسک نکردیم که اتفاقات بدی نیفتد.

او درباره انتشار همزمان عکس دسته جمعی اعضای تیم ملی توسط نفرات حاضر در اردو در اینستاگرام هایشان یادآور شد: قطعاً وقتی یک تیم متحد است چنین عکسی بیرون می‌آید. در هر رشته‌ای منتقد وجود دارد و شما نمی‌توانید بگویید که همیشه کامل هستید. هیچ تیم و بازیکنی کامل نیست و ما به همه احترام می‌گذاریم. سعی می‌کنیم که پرچم ایران را روز به روز بالاتر ببریم.

طارمی در خصوص حضور مهاجمان بوشهری در خط حمله تیم ملی گفت: اوضاع خط حمله خوب بود. قایدی و محبی هم به تازگی به تیم ملی اضافه شده اند و نیاز به زمان دارند. حتماً در آینده از این دو بازیکن خوب بیشتر خواهید شنید.

برچسب ها: مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار