۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۱۸۳۳۵۳
پرده برداری کربکندی از دلیل انتخاب نشدن سرمربی ذوب آهن؛
پیشکسوت ذوب آهن گفت: از تهران و از سوی شرکت شستا لابی‌های زیادی صورت می‌گیرد. چون ۵۰ درصد سهام کارخانه را در اختیار دارند طبیعی است که دخالت‌ها و حمایت‌ها بیشتر باشد.
کد خبر: ۳۱۹۷۵

رد پای شستا در فوتبال / همه می خواهند با رابطه و لابی سر کار بیایند!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رسول کربکندی مربی اسبق تیمهای لیگ برتری از دلیل انتخاب نشدن سرمربی ذوب آهن پرده برداشت. این چهره سرشناس فوتبال اصفهان گفت: از تهران و از سوی شرکت شستا لابی‌های زیادی می شود و زمان در حال از دست رفتن است!

نام شرکت شستا یا همان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در فوتبال آخرین بار در جریان پرداخت دو میلیون یورویی به مارک ویلموتس بلژیکی در قرارداد فدراسیون فوتبال برای تیم ملی به گوش رسید و پس از آن شستا با شکایت،  ساختمان فدراسیون فوتبال را تملک کرد! آنها حتی بخشی از ساختمان باشگاه پرسپولیس را هم تصاحب کردند!!

رسول کربکندی، پیشکسوت ذوب آهن گفت: مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن چند ماهی است تغییر کرده است و ۵۰ درصد سهام کارخانه در اختیار تامین اجتماعی (شستا) بود.

مراکز تصمیم‌گیری برای تیم زیاد است و در فوتبال ایران همه می خواهند با رابطه و لابی سر کار بیایند. هر چقدر مدیران دیرتر تصمیم‌گیری کنند پیشنهادها و آدم‌های بیشتری معرفی می‌شود. به خصوص از تهران و از سوی شرکت شستا لابی‌های زیادی صورت می‌گیرد. چون ۵۰ درصد سهام کارخانه را در اختیار دارند طبیعی است که دخالت‌ها و حمایت‌ها بیشتر باشد. مهدی کوهی که چند ماه از مدیرعاملی وی بر کارخانه ذوب‌آهن می‌گذرد اشراف کافی را بر باشگاه ندارد. 

کربکندی که مسوولیت های مختلفی در باشگاه ذوب‌آهن داشته است، گفت: اگر نظر من قابل اجرا بود، اجازه می دادم تا صفر تا صد مسئولیت تیم با باشگاه باشد. وقتی مقامات دیگر تصمیم‌گیری می‌کنند، طبیعی است که باشگاه مسئولیت عدم نتیجه‌گیری را بر گردن نمی‌گیرد.

/تابناک

برچسب ها: رسول کربکندی #شستا فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان
ارسال نظر
آخرین اخبار