۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
تعداد بازدید: ۱۷۳۸۵۹
مسابقان قهرمانی زیر ۱۷ سال پیگیری شد و در مرحله نیمه نهایی ایران با قبول شکست در برابر ژاپن از صعود به فینال باز ماند.
کد خبر: ۳۲۰۷۲
نویسنده : امیر سیاهی

سامورایی‌ها پیروز میدان شدند/اشتباهات فردی جلوی صعود ایران به فینال را گرفت!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم ملی نوجوانان زیر 17 سال ایران امروز(پنجشنبه- 8 تیرماه) در برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر صفر بازی را باخت.

ایران با شکست یمن به جمع چهار تیم صعود کرد و توانست جواز حضور در مسابقات جام جهانی اندوزی را کسب کند.

ژاپن نیز در مرحله قبلی با شکست 3 بر 1 استرالیا به نیمه نهایی رسد.

شاگردان عبدی در این بازی اشتباهات بسیاری را از خود نشان دادند که اگر آن هارا مرتکب نمی شدند چه بسا ایران پیروز این میدان میشد.

سامورایی‌ها پیروز میدان شدند/اشتباهات فردی جلوی صعود ایران به فینال را گرفت!

نیمه اول بازی دربازه‌بان ژاپن دوبار به اشتباه توپ را به بازیکنان ایران داد اما مهاجمان تیم ما نتوانستند قدر این فرصت ها را بدانند . در نیمه دوم هم نوجوانان ایران صاحب موقعیت های خوبی برای گل زنی شدند ولی ناهماهنگی در تیم جلوی گل زدن ایران را گرفت.

در اواسط بازی داورتاجیکستانی به علت نامساعد بودن شرایط جوی و لغزنده بودن زمین بازی را متوقف کرد و بعد از مساعد شدن شرایط دوباره دستور به ادامه بازی داد. 

باید به حسین عبدی و شاگردانش خداقوت و تبریک گفت که توانستند به جمع چهار تیم پایانی این دوره از مسابقات برسند و  بعد از جام جهانی 2013 بار دیگر به این مسابقات راه پیدا کنند، اما باید بدانند با این سبک بازی و این تیم قطعا در جام جهانی به مشکل بر خواهیم خورد و  چیزی جز زنگ تفریح بودن در انتظار فوتبال ما نخواهد بود.

برچسب ها: قهرمانی آسیا فوتبال نوجوانان تیم ملی نوجوانان #ایران ژاپن
ارسال نظر
آخرین اخبار