۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
تعداد بازدید: ۱۳۱۸۶۸
کاندیدای ریاست فدراسیون فدراسیون بولینگ و بیلیارد:
کاندیدای ریاست گفت: دیروز برای من و سه کاندیدای دیگر کارت حضور در مجمع آمد، اما کارت سرپرست فدراسیون نیامد. طبق دعوتنامه دریافتی ما در مجمع حاضر شدیم، اما وقتی مشخص شد که تاییدیه آقای هاشمی نیامد اعضا تصمیم به ترک مجمع گرفتند.
کد خبر: ۳۲۱۳۴

مجمع فدراسیون بولینگ و بیلیارد اسیر اتمسفر انتخاباتی شد!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بعد از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، کامبیز صنعتی یکی از گزینه‌های ریاست این فدراسیون در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد اتفاقات رخ داده توضیحاتی داد.

وی گفت: تیرماه سال گذشته ثبت نام کاندیداها انجام شد. بعد از حدود یک سال قرار بود سوم تیر مجمع برگزار شود اما برخی شائبه‌ها مبنی بر این بود که تاییدیه یکی از کاندیداها (هاشم اسکندری) نیامد. به همین دلیل آن مجمع لغو و به امروز موکول شد.

این کاندیدای ریاست خاطرنشان کرد: دیروز برای من و سه کاندیدای دیگر کارت حضور در مجمع آمد اما کارت سرپرست فدراسیون نیامد. طبق دعوتنامه دریافتی ما در مجمع حاضر شدیم اما وقتی مشخص شد که تاییدیه آقای هاشمی نیامد اعضا تصمیم به ترک مجمع گرفتند.

صنعتی تاکید کرد: هاشمی سرپرست فدراسیون است، حدود ١٠ سال ریاست فدراسیون را بر عهده داشته و در دوره یک ساله هم سرپرست بوده است. حتی اگر ١٠ نفر تصمیم به ترک مجمع می‌گرفتند دیگران هم به نوعی تبعیت می‌کردند. در هر صورت تصمیم گرفتند که در مجمع دیگری انتخابات برگزار شود.

وی با بیان اینکه مجمع اسیر اتمسفر انتخاباتی شد، یادآور شد: همچنان برای انتخابات آتی که قرار شد دو هفته دیگر باشد کاندیدا می مانم. من یک دهه رئیس هیات ایران مرکزی بودم و یک دوره هم عضو هیات رئیسه بودم.

صنعتی با تاکید بر اینکه موجی که امروز راه افتاد به نفع جامعه بیلیارد است، گفت: شاید این اتفاق باعث شود تا نمایندگان هیات‌ها به واقعیت‌هایی پی ببرند و باور کنند به اینکه نماینده یک جامعه هدف هستند. اعضای مجمع باید بدانند نماینده یک گروه هستند و نباید اسیر بداخلاقی‌ها شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا روند تایید صلاحیت کاندیداها و اعلام دیرهنگام نتایج را قبول دارید؟» اظهار کرد: نهادهای نظارتی تاییدیه را اعلام می کُند، آنها هم حق دارند که تا آخرین لحظه برای تایید یا عدم تایید کاندیدای ریاست بررسی لازم را داشته باشند.

برچسب ها: فدراسیون بولینگ و بیلیارد مجمع انتخابات محمد پولادگر
ارسال نظر
آخرین اخبار