۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۶۹۳۹۸
انریکه طی روز‌های اخیر با سفر به پاریس مذاکرات خود را با سران پاری‌سن‌ژرمن پیش برده و ضمن بازدید از کمپ تمرینی جدید باشگاه در مورد خرید‌ها و دستیاران خود نیز مشاوره‌هایی به باشگاه ارائه کرده است.
کد خبر: ۳۲۱۶۸

سرمربی پاری سن ژرمن اخراج شد/ انریکه تا ساعاتی دیگر معرفی می‌شود

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پاری‌سن‌ژرمن با انتشار بیانیه‌ای به شکل رسمی از قطع همکاری میان این باشگاه و کریستوف گالتیه خبر داد. به این ترتیب دوران گالتیه در پارک دوپرنس پس از تنها یک فصل به پایان رسید.

پاری‌سن‌ژرمن در دوره کریستوف گالتیه قهرمانی در سوپرجام فرانسه و لیگ یک را به دست آورد. پاریسی‌ها در جام حذفی مقابل مارسی شکست خوردند و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم مغلوب بایرن مونیخ شدند. کریستوف گالتیه نتوانست انتظارات را در پاریس برآورده کند و مالکان قطری این باشگاه با پرداخت ۶ میلیون یورو غرامت، عذر او را یک فصل زودتر از پایان قراردادش خواستند. لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، انتخاب پاریسی‌ها برای جانشینی سرمربی اخراجی‌شان است. انریکه طی روز‌های اخیر با سفر به پاریس مذاکرات خود را با سران پاری‌سن‌ژرمن پیش برده و ضمن بازدید از کمپ تمرینی جدید باشگاه در مورد خرید‌ها و دستیاران خود نیز مشاوره‌هایی به باشگاه ارائه کرده است. حالا همه چیز برای انتصاب لوئیس انریکه به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن آماده است.

/باشگاه خبرنگاران جوان 
برچسب ها: گالتیه پاری سن ژرمن
ارسال نظر
آخرین اخبار