۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۱۲۹۱۴۷
نخستین نشست خبری انجمن فانکشنال فیتنس برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۲۴

انتقادات رئیس انجمن از کارشکنی برای اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نخستین نشست خبری کمیته فانکشنال فیتنس امروز در سالن همایش های بوستان گفتگو با حضور احمدی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و رئیس . دبیر ، سرمربی و تعدادی از ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار شد.

امید آزادیان دبیر انجمن فانکشنال فیتنس در ابتدای نشست خبری اظهار کرد: با توجه به اینکه برای اینکه ورزشکاران سطح بالایی داشته باشند که در مسابقات بین المللی شرکت کنند یکی از این مسابقات جایزه دار است که شرکت کنند. مسابقات انتخابی تیم ملی که ورزشکاران می خواهند پیراهن تیم ملی را بپوشند در این رقابت‌ها شرکت می کنند. 

عسگر آزادیان رئیس انجمن فانکشنال فیتنس اظهار کرد: تفاوت این رشته بارشته های دیگر این است که ۲۰۰ نفر در مسابقات شرکت می کنند و ۴ نفربه فینال می روند و نفرات  اول تا سوم مشخص می شوند اما ورزشکاران مختلف این رشته در سراسر کشور خودشان محک میزنند که توانایی ورود به این مسابقات را  دارند یا نه!تنها فدراسیون جهانی که می تواند یک ورزشکار خودش را نشان بدهد و از این طریق می توانند خودشان را نشان بدهند.

او ادامه داد : در دنیای امروز ورزشکار  تناسب اندام  خود را درست می کند و بعد وارد مسابقات می شود تا خودش را بسنجد.

احمدی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش گفت: هنوز وارد یک سالگی این رشته  ورزشی نشدیم و  امیدوارم موفق شوید. 

مرتضی کاشانی سرمربی تیم ملی درباره  برنامه های تیم ملی گفت: مسابقات  آسیایی در دی ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود که در شهریور ماه انتخابی تیم ملی برگزار می شود.

او افزود: مسابقات آسیایی رنک  سه را داشتیم اما به خاطر اینکه نتوانستیم به مسابقات اعزام شویم رنک ۲ هم نتوانستیم به دست آوریم. 

کاشانی گفت: ورزش فانکشنال می تواند با کمترین هزینه یک فرد می تواند در خانه شروع کند و افراد قشر ضعیف هم می توانند با توجه به بدن خود و طبق برنامه در خانه تمرین کنند و بعد به مسابقات راه یابند. 

او درباره مسابقات جایزه بزرگ گفت: ما سالیانه تقویمی داریم و هر سال ما از ۳ ماه قبل مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می کنیم و تقویم مسابقات داریم و مسابقات لیگ هم داریم. 

کاشانی درباره تفاوت این رشته با رشته های کراس فیت گفت: تفاوت اصلی این است کبا از ده ها رشته های هم خانواده  این است که فدراسیون جهانی دارد و به تازگی به ورزش های دانشگاهی پیوسته است. ورود به المپیک می شود. 

او درباره اینکه امسال می توانید به مسابقات آسیایی بروید، گفت: متاسفم هستیم مه در عالیترین سطحش این اتفاق می افتد. در دوره گذشته فدراسیون زحمت کشید و بار مالی متحمل شدیم. در وزارت ورزش افرادی کارشکنی کردند و مانع حضورمان در این مسابقات آسیایی  شدند.

او درباره اینکه حمایتی از ورزشکاران صورت می گیرد، گفت: همه ورزشکاران جمع کنید به اندازه یک رشته فوتبال حمایت ندارند. 

/باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: فدراسیون آمادگی جسمانی فیتنس کار
ارسال نظر
آخرین اخبار